בהשתתפות כאלף חסידים: האדמו"ר מויז'ניץ פתח את מסעו לאוקראינה • תיעוד

לאחר חודשים ארוכים של היערכות, החלה היום מסעו של מרן האדמו"ר מוז'יניץ שליט"א למקומות הקדושים על אדמת אוקראינה שבמהלכה יפקוד ויעורר רחמי שמים על כלל ישראל בציונם של רועי החסידות • אל האדמו"ר נלווים כאלף חסידים
האדמו''ר מויז'ניץ בקייב במסגרת מסעו לאוקראינה (1)האדמו"ר הבוקר בקייב

מסע היסטורי: מסעו הקדוש של מרן האדמו"ר ומויז'ניץ שליט"א – 'מויזניץ לויזניצא' החלה הבוקר (א') עם צאתו של האדמו"ר לאוקראינה.

כפי שכבר דווח בהרחבה באתרנו, אל מסע האדמו"ר יצטרפו כאלף מחסידיו, ובמהלכה יפקדו את ציוני רועי החסידות על אדמת אוקראינה, בין היתר בערים: טשארנאביל, אנאטיווקא, אניפולי, בארדיטשוב, מעז'יבוז', סאדיגורא, ויזניצא וקאסוב.

במרכז המסע ישתטח האדמו”ר יחד עם חסידיו על ציונו של מרן בעל ה”תורת חיים” זי”ע בעיר קאסוב ביום הילולתו, כשאת השוה”ט לרגל ההילולא יערוך בעיר ויזניצא

בשעות הבוקר המוקדמות נחת מטוסו של האדמו"ר בקייב, והגיע לתפילת שחרית בבית המדרש המרכזי בעיר, יחד עם חסידים רבים שכבר שהו בשבת בעיר מעז'יבוז'.

לאחר מכן המשיך האדמו"ר אל העיירה טשארנאביל שם השתטח ועורר רחמים על ציונו של זקינו הקדוש בעל המאור עיניים זי"ע מטשארנאביל.

[postim]

צילום: רעבישע נייעסהאדמו''ר מויז'ניץ בקייב במסגרת מסעו לאוקראינה (2) האדמו''ר מויז'ניץ בקייב במסגרת מסעו לאוקראינה (3) האדמו''ר מויז'ניץ בקייב במסגרת מסעו לאוקראינה (4)

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו