ההדרכה של האדמו"ר מסאטמאר לחסידיו לקראת הנסיעה לישראל

לקראת ביקורו בישראל ביום שלישי, מסר האדמו"ר מסאטמאר הדרכה לחסידיו הנוסעים עמו, כשבין היתר הזהיר לא להיכנס לשטחים הכבושים ולא להשתמש בסמארטפון ליד אחרים "להיזהר לא לחטוא; הסוחרים ובעלי העסקים שמשתמשים בסמארטפון - רק בצנעה" • האזינו

כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א צפוי להגיע ביום שלישי הקרוב לביקור מיוחד בן חמשה ימים בישראל כאשר גולת הכותרת הינה שבת במירון בצילו של רשב"י בהשתתפות אלפי חסידים מהארץ ומחו"ל כפי שכבר דיווחנו בהרחבה כאן ב- JDN.

לקראת המסע המיוחד דיבר כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א בדינר שיתקיים בווילאמסבורג במסגרת הדינר השנתי לטובת ‘צדקת רבי מאיר בעל הנס’ כולל עצי חיים דסאטמאר בארה”ק, שיתקיים באולמי קונטיננטל ביום חמישי האחרון אמר האדמו"ר את דברי הדרכה והכנה לחסידים.

האדמו"ר דיבר באריכות על כך שחסידי סאטמאר נוסעים לארץ הקודש לא חס ושלום כתיירים אלא כמי שבאים להתפלל ועל כן הוא מבקש שכולם יסעו משדה התעופה ישר למירון וממירון חזרה לשדה התעופה.

"אני מבקש שהחסידים לא יכנסו חלילה בשטחים שהציונים כבשו בשנת תשכ"ז", אמר האדמו"ר והדגיש כי אמנם נכון שכל ארץ ישראל היא תחת כיבוש ציוני שהם השתלטו והם מושלים בו אבל בשטחים שנכבשו במלחמה אסור בשום אופן להיכנס בגלל שזה נחשב למקום סכנה.

האדמו"ר הוסיף ואמר כי "כמובן אין ללכת להתפלל בכותל המערבי שהרה"ק בעל ה'דברי יואל' זי"ע אסר ללכת וכמו כן אין ללכת להתפלל בקבר רחל ומערת המכפילה".
"ארץ ישראל הינה היכל המלך וכל פגם ומחשבה רעה בארץ ישראל היא הרבה יותר חמורה מבחו"ל. לחטוא בתוך היכל המלך רח"ל ועל חייבים להיזהר במיוחד", הוסיף האדמו"ר.

האדמו"ר המשיך בהדרכתו ואמר כי "ובפרט בנוגע לכשרות המאכלים בחו"ל בו אין חיוב של תרומות ומעשרות אפשר לקנות את המצרכים האלו בכל חנות אבל בארה"ק בו יש חיוב תרומת ומעשרות ובפרט השנה כאשר הפירות הן קדושות בקדושת שביעית חייב כל אחד ואחד להיזהר לא לאכול בכל מקום אפילו שכתוב שם כשר".

לסיום הורה הרבי כי "כשנוסעים לארץ ישראל ויש בינינו סוחרים שצריכים להיות מעודכנים בענייני המסחר עם סמארטפון הרי שלא ישתמשו בסמארטפון בגלוי רק בצינעה, ולא להוציא ח"ו לזות שפתיים שהאורחים מגיעים עם הסמארטפונים וזה משאיר טעם רע על כולם"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו