ספינקא ירושלים: טיש הילולא להרה"ק בעל אמרי יוסף זיע"א • וידאו

קהל רב מתושבי ירושלים נטלו חלק בסעודת מלוה מלכה שערך כ"ק אדמו"ר מספינקא ירושלים שליט"א בשילוב טיש הילולא לעילוי נשמת זקינו אבי שושלת ספינקא הרה"ק בעל אמרי יוסף זיע"א בהיכל בית מדרשו בירושלים • וידאו וגלריה

אם ברצונכם לפרסם גלריות מאירועים בחצרות האדמו"רים והרבנים, וכן זמני ההדלקות ביום ל"ג בעומר ברחבי העולם

הינכם מוזמנים לשלוח לכתובת אימייל זו: [email protected]

• • •

צילום: שמואל דריי JDN

יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (1) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (2) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (3) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (4) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (5) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (6) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (7) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (8) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (9) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (10) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (11) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (12) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (13) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (14) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (15) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (16) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (17) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (18) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (19) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (20) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (21) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (22) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (23) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (24) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (25) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (26) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (27) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (28) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (29) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (30) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (31) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (32) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (33) יארצייט אמרי יוסף - ספינקא ירושלים (34)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש מרגש מאוד, איך שתוך שנתו של אביו הצדיק זצללה"ה, יש לו טיש כפליים ויותר מאביו, ההצלחה מהירה לו פנים ב"ה, להצדיק הזה שליט"א

אם אינני טועה נראה ליד האדמו"ר אחיו שלוימלה שקרא תיגר נגד מנהיגותו של אחיוץ ולאחר שראה שכל בני המשפחה וכל אוהדי ספינקא תומכים באדמו"ר שליט"א נאלץ לזנוח את חלומו לכהן ג" כ כאדמו"ר.

באחד התמונות נראה חתנו של האדמו"ר מספינקא ובנו של האדמו"ר מטשארנוביל , אברך חשוב ויקר אהוב ביותר על כל מתפללי בית המדרש ספינקא.

יופי של סרטון כל הכבוד לכם על האתר היפה והמושקע כ"כ.

אכן יופי של סרטון אבל תפסיקו להביא כל הזמן מספינקא, תביאו גם סרטון מהרמ"מ מויזניץ למשל שעוד אף פעם לא הראיתם ממנו סרטון, ושמעתי שהספירת העומר אצלו חויה מדהימה.

אופס
שכחתי גם אותך חנניה ליפשיץ היקר
וגם שכחתי להסביר לכם למה כתבתי אליך או אליכם
כי תסתכלו על שעת התגובות שלכם 1 בשעה 19:39
2 בשעה 19:40
3 בשעה 19:42
לא צירוף מקרים

כנראה שספינקא יותר מענין מהרמ"מ, שאף אחד לא מביא ממנו ולא כלום.
ולמה שJDN יהי' הראשונים להביא מבן אדם שאף אחד חוץ מהחסידים שלו לא מעוניינים בו (סליחה גם אתה מעוניין בו, או שאולי אתה נכלל בין החסידים שלו)

לחנינה – חנינה 100% אמת!!!

איפה רואים בתמונה את הרה"צ ר' שלמה? הייתי שמח אם מה שכתבת היה נכון והיה חוזר השלום והאחדות למחננו, אך, חושני שטעית בזיהוי ושר' שלמה עדיין פותח אדמו"רות לעצמו. מחר יש ברית לנכד האדמו"ר שליט"א, ואני מסופק מאד אם הדודר' שלמה יבוא למרות קרבתו הגיאוגרפית לביהמ"ד ספינקא.

אולי לא הזמינו אותו ?

לא מזמינים לברית. בכל מקרה, אני טוען שאם הוא באמת היה בא לטיש של אחיו ביא"צ של ה"אמרי יוסף" הוא היה בא ג"כ לברית. אני רק חושש שמי שזיהה אותו בתמונה מהטיש לא זיהה נכון ושהוא עדיין פותח אדמו"רות לעצמו, שזה כשלעצמו לא נורא וכבר היו וישנם דברים כאלה בכל החסידויות שיותר מבן אחד נהיה אדמו"ר, אולם, היחס בין האחים נראה לא טוב כ"כ אינם באים זה לזה. בטיש יא"צ קודם שהיה בספינקא ירושלים הייתי והוא לא היה שם, אך, אולי מאז השתנו דברים. כאמור לעיל, הייתי שמח אם מי שזיהה אותו בתמונה ראה באמת אותו שם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו