לונדון: אלפים מלווים בשעה זו את הגר"ח ברייש זצ"ל בדרכו האחרונה

אלפים מלווים בשעה זו את הגה"ח רבי חיים ברייש זצ"ל ראש ישיבת מתיבתא בלונדון • כעת מסע ההלוויה קורע לב ברחבת הישיבה אלפים מבכים את לכתו הטראגי

אלפים מתושבי לונדון מלווים בשעה זו למנוחת עולמים, את הגאון החסיד רבי חיים ברייש זצ"ל ראש ישיבת 'מתיבתא', מסע ההלוויה יצאה מביתו לעבר הישיבה שם הרביץ תורה וחסידות לאלפי תלמידים במשך עשרות שנים ונוטלים בה חלק אדמו"רי ורבני העיר.

קרא עוד:

[postim]

מזג אוויר סוער שורר כעת בחוץ וגשם עז ניתח ארצה, אך המלווים אחוזי מטריות ולא מוותרים על כבודו האחרון של ראש הישיבה, רבים מתלמידיו יצאו מניו יורק בטיסת בזק כדי לחלוק כבוד אחרון לרבם הנערץ.

מסע ההלוויה של הגר''ח ברייש בלונדון

[המיטה מוצאת מבנין הישיבה, צילום JDN]

כפי שדיווחנו כאן אמש (ב) ראש הישיבה יצא לנשוף אוויר צח סמוך בנהר הסמוך סטמפורד היל כשלפתע מעד ונפל אל תוך המים, תלמידו ר' יצחק בייגל ששהה לצידו, זינק אחריו למים בנסיון להצילו, אך נסיונותיו עלו בתוהו, וראש הישיבה טבע למוות.

הטרגדיה הקשה היכתה בהלם ובתדהמה את כל תושבי לונדון ומכריו בעולם, כשהם מסרבים להאמין, כי אותו איש צדיק אב רחום לתלמידיו, אותו גאון מופלג ועצום כבר איננו עוד איתם בין החיים.

במסע ההלוויה ספדו לו מרורים גדולי רבני לונדון בהם הרבנים הגאונים: רבי אפרים פאדווא שליט"א אב"ד לונדון, הגאון רבי שלום פרידמן שליט"א ראש 'התאחדות הרבנים', והרה"צ רבי יעקב בער טייטלבוים שליט"א אב"ד סיגעט בבורו פארק שנשלח במיוחד להשתתף במסע ההלוויה בשליחות אביו כ"ק אדמו"ר מסאטמר שליט"א, שהמנוח היה מקורב ומקושר אליו ביותר.

ארונו יובא הערב לארץ הקודש, וייטמן מחר (ד) בהר המנוחות ירושלים.

מסע הלוויה של הר''ח ברייש זצ''ל מסע הלוויה של הר''ח ברייש זצ''ל (1)

מסע ההלוויה של הגר''ח ברייש בלונדון (1)

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה על התמונות ובשורת טובות

עוד פעם אותו טעות! "סמוך למימי סטמפורד היל! אין דבר כזה – נא לדייק ואם לא יודעים פרטים אז אל תכתוב כלום על המקום שטבע אבל מה שכתבתם זה מצחיק מאד בעיני תושבי לונדון!

שחר אל תיקח ללב, עוד עלול להיות פה עוד כותרת ח"ו

לשחר
יכול להיות שטבע במקום אחר אבל לידיעתך יש בסטמפורד היל נהר גדול,ואני בקרתי שם כמה וכמה פעמים וזה בכלל לא מצחיק את תושבי לונדון

זה הרבה יותר מצחיק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו