צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90

בנט: "‏אם נעשה 30,000 בדיקות ביום – נוכל לשחרר את הכלכלה אחרי פסח"

שר הביטחון נפתלי בנט: "מכל השיחות שקיימתי עם מומחים בארץ ובחו״ל, עולה מסקנה ברורה, בדיקות לאיתור נשאים ובידודם הן אבן יסוד למלחמה בקורונה". בנט הוסיף כי במידה ואכן יעלו את מספר הבדיקות ל-30,000 ביום אחרי פסח יוכלו לשחרר את הכלכלה לשגרה

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס היום (חמישי) להסגר שהוטל על ישאל ועל המשבר הכלכלי בעקבות משבר הקורונה ואמר כי, "אין אסטרטגיית יציאה ללא בדיקות המוניות, מכל המחקר שקיים, מכל השיחות שקיימתי עם מומחים בארץ ובחו״ל, עולה מסקנה ברורה, בדיקות לאיתור נשאים ובידודם הן אבן יסוד למלחמה בקורונה".

בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט: "אין 'אקזיט' בלי בדיקות המוניות, לא נוכל להרפות מההסגר הכלכלי האסוני (וההכרחי), ללא מערך בדיקות יעיל אשר מנטר מה שקורה, ומסוגל לאתר ולכבות "דליקות קטנות" של המגיפה".

בנט הדגיש כי, "אם נצא למשימה לאומית מרכזית של הקמת מערך בדיקות המוני של כ30,000 בדיקות ביום, להערכתי נוכל לשחרר את הכלכלה לאחר הפסח (לצד עוד פעולות)".

אך מבהיר כי,"ללא הקמת מערך בדיקות המוני, לא נוכל לשחרר, ניאלץ להישאר בהסגר לאומי שיפגע אנושות בפרנסת מיליוני ישראלים, אמשיך להילחם בכל כוחי להחלטה לאומית להקים מיד מערך לבדיקות המוניות", מסיים שר הביטחון בנט את דבריו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו