צילום: נתי שוחט / Flash90

בשורות טובות: שיפור קל במצב הילדה בת ה-11 שנדבקה בקורונה

בית החולים רמב"ם מדווח הבוקר על שיפור קל במצב של הילדה הדס ביטון בת ה-11 שמאושפזת במצב קשה מורדמת ומונשמת לאחר שנדבקה בנגיף קורונה, בבית החולים מציינים כי לאחר שהיא עברה 2 בדיקות התגלה כי שהיא כבר לא נושאת את הנגיף עצמו

בית החולים רמב"ם מדווח הבוקר (שלישי) כי במהלך הלילה חל שיפור קל במצב הילדה בת ה-11 מאלעד, שהגיעה לביה"ח במצב קשה מאד עם סיבוכים כתוצאה ממחלת הקורונה. בבית החולים מציינים כי הילדה עברה שתי בדיקות ולשמחתם הרבה התברר שהיא כבר לא נושאת את הנגיף עצמו.

עוד דווח כי יש שיפור קל בסיבוכים מהם היא סבלה, והיא הועברה מחדר הלחץ השלילי לחדר טיפול מוגבר. הילדה עדיין מונשמת ומורדמת. ליהו ביטון, אביה של הדס סיפר אתמול בראיון ל'חדשות 13' על מצבה של ביתו ועל הקושי להיות רחוק ממנה בשל המגפה: "הגוף שלה מתנפח מעירוי, הרופאים מחפשים וריד – היא צועקת ואני בוכה. אני לא יודע מה לעשות".

לדבריו, במהלך הלילה עברה הדס סדרת בדיקות, בהן גם אקו לב. "הילדה הייתה כאובה. היא לא אוכלת. אני בתור אבא לא יודע איך לעזור לה, אני חסר אונים". לפני שאושפזה ברמב"ם, כך סיפר ביטון, "ראו שיש ירידה בתפקוד הלב כך שהחליטו להנשים אותה. זה עוזר ללב לתפקד בצורה טובה יותר". אליהו לא הורשה להיכנס לשהות לצד ביתו במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים פוריה. "היא מאוד סבלה ואני רחוק ממנה. אנחנו נשברים. זה נורא קשה".

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ביקר אתמול בבית החולים רמב"ם. במהלך הביקור קיבל המנכ"ל סקירה מהרופאים במחלקת טיפול נמרץ ילדים שם מאושפזת הילדה בת ה 11 מורדמת מונשמת לאחר שמצבה הדרדר עקב מחלת הקורונה.

הילדה מאלעד היתה עם משפחתה ב"כינר" והיא הועברה למחלקה לחולי קורונה בפדה-פוריה ביום שישי האחרון עקב חום גבוה, הקאות ומיעוט באכילה. מאז הלילה חלה החמרה במצבה ושלשום היא הועברה במצב קשה לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה

הציבור מתבקש להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואת הילדה הדס בת אורה לרפוא"ש

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא גר באלעד לא ביתר עילית

אל נא רפא נא לה בקרוב תשתחרר בעזרת השם ישועת השם כערף עין

רק תפילןת יעזרו הדס בת אורה גרה באלעד ברוך ה מצבה יציב להמשיח להתפללל??

רפואה שלימה

מעוד עצמה מה שקורה בארץ ובעולם צריך הרבה תשובה ותפילה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו