למצולמים אין כל קשר לנאמר בכתבה. צילום: נתי שוחט / Flash90

בהוראת גדו"י: רק גני הבנים שהתחילו בלימוד האותיות יחזרו ללימודים

מרנן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הכריעו: גני בנים בשנתונים בהם כבר החלו ללמוד את האותיות ניתן לקיים לימודים החל מיום א'. גני בנים בשנתונים בהם לא לומדים אותיות ובגני בנות, לעת עתה לא יתקיימו לימודים

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א הורו בשעה האחרונה הנחיות ברורות בהקשר לפתיחת גני הילדים זאת לאור השיפור הניכר בהתפרצות נגיף הקורונה בארץ הקודש.

על פי הכרעתם של גדולי ישראל; גני הבנים בשנתונים שבהם כבר התחילו ללמוד את אותיות האלף בית ניתן להתחיל את הלימודים בכפוף לכללי הזהירות כבר מיום ראשון הקרוב.

בנוגע לשאר גני הילדים הורו מרנן הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין שליט"א כי בגנים שלא לומדים את אותיות האלף בית לעת עתה לא יתקיימו לימודים, וכן בגני הבנות לא יתקיימו לימודים עד להודעה חדשה. יצוין כי גנים בהם לא יתקיימו לימודים הלמידה תימשך בבתים באמצעות קווי הטלפון.

כזכור, רק בשבוע האחרון לאחר אישורם של גדולי ישראל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין פרסמו הגר"ש שטיינמן והגרב"ד דיסקין מכתב ארוך ומפורט בו הם מורים את כללי הזהירות לפתיחת הישיבות קטנות והתתי"ם. במכתבם הם ציינו כי לעת עתה יחזרו ללימודים רק כיתות ז' וח' בתלמודי התורה ובני הישיבות קטנות, במכתבם הם ציינו כי "מוסד שאין באפשרותו לעמוד בתנאים אלו אין לו לפתוח את שעריו וחמירתא סכנתא מאיסורא".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבנות לא חשובות?

חשובות מאוד, בגלל זה שומרים עליהן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו