אילוסטרציה: למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

התפרצות מדאיגה: 22 בחורים מישיבת 'דעת תורה' חלו בקורונה

בישיבת 'דעת תורה' בירושלים התגלה כי בסך הכל לעת עתה עשרים ושניים בחורים תלמידי הישיבה נדבקו בנגיף הקורונה, דבר שנראה כהתפרצות של ממש. זאת לאחר שבשבוע האחרון שני בחורים משיעור ג' חלו בקורונה בנוסף למשגיח הגרא"ז מלצר שחלה אף הוא בנגיף

התפרצות מעוררת דאגה בהיכל ישיבת 'דעת תורה' בירושלים: לאחר שבוע מתוח בו התגלו בהיכל הישיבה מספר בחורים שחלו בנגיף הקורונה, כעת התגלה כי בסך הכל לעת עתה עשרים ושניים בחורים תלמידי הישיבה נדבקו בנגיף הקורונה מה שגורם לדאגה רבה בישיבה דבר שנראה כהתפרצות של ממש.

ל'חדשות JDN' נודע כי במשך כל השבוע האחרון עקבו בדריכות רבה בהיכל הישיבה אחר היקף התחלואה לאחר שבתחילת השבוע הקודם התגלו שני בחורים שחלו בנגיף הקורונה, במהלך השבוע האחרון נוספו עוד ועוד בחורים שחלו בנגיף מה שהגיע הבוקר (ראשון) למספר חסר תקדים בו התגלה עשרים ושניים בחורים שחלו בנגיף.

ישיבת 'דעת תורה' בירושלים היא ישיבה לצעירים המונה מאה ועשרים בחורים, יצוין כי כבר בשבוע האחרון לאחר שהתגלו מספר בחורים שחלו בנגיף הקורונה שערי הישיבה נסגרו וכלל הבחורים חזרו לביתם והמשיכו בלמידה באמצעות קווי הטלפון הייעודים.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי בהנהלת הישיבה נשקלת האפשרות לפתוח מתחם מבודד לכל חולי הקורונה כעין מלונית שם ישהו הבחורים וילמדו יחד ללא חשש של הדבקה נוספת.

כזכור, בשבוע האחרון דווח כאן ב'חדשות JDN' כי גם משגיח הישיבה הגאון רבי איסר זלמן מלצר שליט"א חלה בנגיף הקוןרונה זאת לאחר ששני בחורים תלמידי הישיבה משיעור ג' נדבקו אף הם בנגיף, בישיבה שררה דאגה גדולה מפני התפרצות מחודשת, אך כעת מתברר כי היקף התחלואה בישיבה הוא גדול ממה שחשבו בתחילה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואאלה חבר שלי מ. נמצא שם שיעור א' אחלה בחור…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו