Yonatan Sindel/Flash90

משפחתו מעדכנת: שיפור קל במצבו של ח"כ ביטן שחלה בקורונה – "נמשיך להתפלל"

‏ממשפחתו של ח"כ דוד ביטן נמסר כי "הבוקר חל שיפור קל במצבו. הוא מתקשר עם סביבתו, עדיין מחובר למכשיר האקמו אך יש מגמת שיפור ואנחנו ממשיכים להתפלל שימשיך להשתפר בימים הקרובים". משפחתו אף ביקשה מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו של דוד חי בן מרגלית

שיפור קל חל הבוקר (חמישי) במצבו של ח"כ דוד ביטן ממפלגת 'הליכוד' אשר מאושפז בבית החולים ומחובר למכשיר 'אקמו' זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה ומצבו היה קשה.

‏ממשפחתו של ח"כ דוד ביטן נמסר כי "הבוקר חל שיפור קל במצבו. הוא מתקשר עם סביבתו, עדיין מחובר למכשיר האקמו אך יש מגמת שיפור ואנחנו ממשיכים להתפלל שימשיך להשתפר בימים הקרובים". עוד מסרו בני משפחתו כי: "המשפחה מבקשת להודות לכולם על התפילות ואיחולי ההחלמה הרבים, נמשיך להתפלל לרפואתו השלמה של דוד חי בן מרגלית".

אשתו של ח"כ ביטן, חגית, הודתה בשבועות האחרונים על מחוות התמיכה הרבות שהיא מקבלת: "אני מודה לכל המתעניינים. אני יודעת שאוהבים את דוד, זה מחמם את הלב וכל האהבה נותנת כוח להילחם. אנחנו סומכים על הכוח שלו, על התפילות ועל הרופאים והוא ייצא מזה בעזרת השם".

כזכור, חבר הכנסת ניסים ואטורי עלה לפני מספר ימים למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א בכדי לקבל את ברכתו עבור ח"כ דוד ביטן שחלה בנגיף הקורונה ומאושפז במצב קשה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר. ח"כ ניסים ואטורי נכנס למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א כאשר נכדו חביבו הרב אריה קנייבסקי שליט"א הציג אותו בפני סביו מרן שר התורה, הנכד הזכיר כי לפני מספר ימים הורה שר התורה להוסיף לביטן את השם 'חי' כסגולה לרפואה שלמה.

הח"כ מהליכוד ביקש למסור למרן שר התורה שליט"א כי רעייתו של דוד ביטן אישרה את צרוף השם 'חי' לשמו של בעלה. כעת הוא הגיע לבקש את ברכתו עבור ביטן שמאושפז במצב קשה. מרן שר התורה בירך ברפואה שלמה. קודם לכן, קבוצת פעילי ליכוד וחבר הכנסת ניסים ואטורי נכנסו למעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א לקבל את ברכתו לרפואת ח"כ דוד ביטן, ראש הישיבה הורה להם להתחזק במידות טובות ולא להקפיד על הבריות כמו"כ לומר פרקי תהילים בכל יום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו