Moshe Shai/Flash90

בשל סכנת המוטציות של נגיף הקורונה: ראש הממשלה נתניהו דורש לסגור את נתב"ג

בנימין נתניהו דורש לאשר טיסות רק לצרכים חיוניים, ולא לאפשר גם למי שרכש כרטיסים לפני תחילת הסגר להמריא מישראל זאת בשל המשך התפשטות המוטציות השונות בישראל. עוד דווח כי בכירים במשרד הבריאות ימליצו לסגור לחלוטין את הקו לדובאי, גם לטיסות עסקיות וכן לתיירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערב (מוצאי שבת) דיון בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, התחבורה והמטה לביטחון לאומי. על פי הדיווחים ראש הממשלה בנימין נתניהו נתניהו דורש לסגור מיד את נמל התעופה בן גוריון בשל התפשטות המוטציות של נגיף הקורונה והסכנה הכרוכה בדבר.

עוד דורש ראש הממשלה בנימין נתניהו לאשר טיסות רק לצרכים חיוניים, ולא לאפשר גם למי שרכש כרטיסים לפני תחילת הסגר להמריא מישראל. ב'חדשות 12' עוד דווח כי בכירים במשרד הבריאות ימליצו לסגור לחלוטין את הקו לדובאי, גם לטיסות עסקיות וכן לתיירות. שרת התחבורה מירי רגב הביעה תמיכה בעמדה זו בדיונים הפנימיים, בעיקר בשל המוטציות שהתגלו שם.

גורמים מחמירים במשרד הבריאות הדגישו כי יש להמתין עד למספר של לפחות 5 מיליון מחוסנים לפני שמאפשרים את פעילות נתב"ג – ודורשים לנוכח מספרי התחלואה הגבוהים: לאסור על יציאה לחו"ל מהארץ גם לאחר הסגר, שיסתיים ב-31 בינואר בחצות. ההערכה היא שישראל תגיע ליעד זה בתחילת מרץ, כאשר הדבר תלוי בהיענות של הציבור הישראלי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו