טרגדיה באלעד: אב לשלושה התמוטט הבוקר בביתו ונפטר

'הבוקר עוד התפללתי עם המנוח ז"ל בבית הכנסת של הקהילה והוא הספיק לאחל לי בוקר טוב'. כשעתיים לאחר מכן כבר נאלצתי לעלות לביתו ולהילחם על חייו

העיר אלעד עמדה הבוקר מלכת בעת הישמע הבשורה על הטרגדיה, על המוות אשר עלה בחלונות העיר, כאשר אברך תושב העיר אב לשלושה, מהקהילה התימנית בעיר התמוטט בביתו, לאחר מאמצי החייאה מרובים נאלץ רופא לקבוע את מותו.

קרא עוד:

[postim]

אריה חובש בארגון הצלה גוש דן אשר התפלל עם המנוח ז"ל בבית הכנסת של העדה התימנית בעיר אלעד, אשר אף הוא הוזעק למקום סיפר לתקשורת את השתלשלות הענינים, 'סמוך לשעה 9 הוזעקנו לביתו עקב דיווח על פירכוסים. בתחילה הוא היה בהכרה ותקשר עם המתנדבים, אולם באמצע הטיפול מצבו הדרדר והוא איבד את הכרתו. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות במשך למעלה משעה, אך למרבה הצער נקבע מותו'.

אריה ידיד המנוח ז"ל ממשיך לספר 'הבוקר עוד התפללתי עם המנוח ז"ל בבית הכנסת של הקהילה והוא הספיק לאחל לי בוקר טוב'. כשעתיים לאחר מכן כבר נאלצתי לעלות לביתו ולהילחם על חייו, מדובר בטרגדיה גדולה המנוח השאיר אחריו משפחה שבורה ורצוצה, מסיים אריה מחובשי הצלה גוש דן.

העיר אלעד כולה אבלה והמומה, תושבי העיר בכלל וחברי הקהילה של עדת יוצאי תימן בפרט מתהלכים אבלים ושפופים על הטרגדיה הגדולה והכואבת, ידידי המשפחה מתגייסים לעזרת היתומים הרכים, ומקווים שלא יישמע עוד שוד ושבר בכל ערי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו