הקמפיין שלך לבחירות 2013 – בשביל ש"ס ויהדות התורה

תחרות הבחירות של JDN יוצאת לדרך. בשיתוף וניהול 'חזקי גולדמן' מ"הברקה בפרסום", מומחה בניהול תחרויות גדולות ומפורסמות. במהלך השבוע הקרוב תוכלו להעלות לאתר את ההצעה שלכם לקמפיין הבחירות של המפלגות החרדיות ולזכות בפרסים רבים יקרי ערך.

פחות מחודש לפני הבחירות לכנסת ה-19 בחרו נציגי הסיעות המרכיבות את 'יהדות התורה' במשרדי הפרסום שיובילו את קמפיין הבחירות שאמור לעורר את ציבור היראים להצביע ל"מפלגה החרדית" והיום, כאשר נותרו פחות משלושים יום לבחירות, אנו משיקים את תחרות הבחירות של JDN.

קרא עוד:

[postim]

במפלגות החרדיות טוענים כי מדובר בבחירות גורליות לעתיד הציבור החרדי וכי חובה להצביע עבורן על מנת לבטל את גזירת הגירוש, לעצור את הקיצוצים, לתת להם כוח במו"מ הקואליציוני ועוד.

היות ונותר זמן מועט מאוד לקיום הבחירות אנו מציעים לכם הגולשים לעזור למטות ההסברה של 'יהדות התורה' ו'ש"ס' באמצעות יצירת קמפיינים שישכנעו אותנו ואיתנו את הציבור כולו להטיל לקלפי את הפתק הנכון.

גם לכם יש את ההזדמנות להביע ולהראות את הכישרון שלכם איך הייתם מנהלים את הקמפיין הבחירות למפלגות החרדיות, נצלו את ההזדמנות ופרסמו את הכישרונות שלכם!

התחרות פתוחה בפני כל הגולשים ובמסגרתה תוכלו לשלוח אלינו מודעות מעוצבות, רעיונות אסטרטגיים וסיסמאות בחירות – הכל הולך.

חובה לצרף לכל הצעה מספר משפטים בהם נימוק שיסביר לשאר הגולשים מדוע הצעתכם היא זו שתביא את המצביעים לקלפי ותגרום להם להכניס למעטפה את הפתק הנכון מבחינתכם.

50% מתוצאות הזכייה יקבעו על ידי הגולשים בהצבעה שלכם ע"י לחיצת לייק על הכרזה שאהבתם. כל לייק שווה קול ה- 50% הנוספים יקבעו ע"י 5 שופטים מומחים ששמותיהם יתפרסמו בקרוב. כל ההצעות יעמדו לבחירת הגולשים וחברי מטות ההסברה של המפלגות במהלך השבוע הקרוב. ההצבעה תיסגר ביום שלישי הבא כ"ו טבת, ה-8 בדצמבר למניינם.

באופן חריג נעניק לכל מתמודד לאחר תוצאות הבחירות חשיפה פרסומית. לכל מציע תינתן האפשרות לצרף את פרטיו, כך שלקוחות פוטנציאלים מקרב הגולשים יוכלו ליצור עמו קשר. זכרו, ככל שיותר גולשים ייחשפו למסר שלכם ויצביעו עבורו, יגדלו סיכוייכם לזכות בפרס המובטח.

  • יש לשלוח קובץ כרזה אחת או כמה כרזות מאוחדות הקשורים אחד לשני בכל אימייל שאתם שולחים.
  • כל מתמודד רשאי לשלוח כמה כרזות שהוא רוצה.
  • את הכרזה ניתן לשלוח רק בקובץ JPG עד גודל של 1200PX רוחב 1200PX.
  • שימו לב! היות וזה מתפרסם באתרנו באינטרנט, גדלי הקבצים צריכים להיות רק בפיקסלים.
  • כל מתמודד מכין עד 70 מילות הסבר על היצירה.
  • נא לצרף את שם, כתובת וטלפון שלכם שישמרו במערכת.
  • כמובן שאין להכניס שום סימן זיהוי ליוצר על גבי המודעה עצמה.
  • התחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שיפורטו בהמשך.
  • אין לשים שם או לוגו בצידי ההכרזה – בכדי לתת לכל אחד את האיזון הנכון ע"י כך שהיוצרים יהיו אנונימים וכך לכל אחד ינתן צ'אנס לזכות בלי שיבחרו בגרפיקאים הידועים והמפורסמים.

כתובת האימייל לשליחת הכרזות, וכן לכל שאלה שיש לכם:
[email protected]

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
20 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

jdn אתם גדולים!!!!
נושא מרתק, ואני מחכה שתעלו את הכרזות.

למה אתם לא עושים סקר כאן באתר על ידי לחיצה כמו בשאר אתרים

גם אתם משוחדים ע"י חבורת עסקנים נלוזים ???
כולם יודעים שכח להשפיע היא המפלגה היחידה בלי שום אינטרסים של כיסאות וכו'
תבדקו מה היה בש"ס ערב האחדות- ומה קורה בג' עד עצם הרגע הזה….
נמאס מכל העסקונה ה'חרדית' שלנו…
רק הרב אמנון יצחק חושב על כולם ומחפש איך להמשיך לזכות את הרבים בכל צורה ודרך שהיא…

אין לי שום דבר נגד הרב אמנון יצחק, אבל אני מבין את jdn הרי בא נהיה ריאלים ונכין כרזות על מפלגות שעוברים את האחוז החסימה, ולא נכין כרזות למפלגה עם כל הכבוד אבל לא מופיע בסקרים גם אחרי שהרב אמנון יצחק פנה לחברות הסקרים…

מי יהיו השופטים?

מתי יעלו את הכרזות?

בא נראה את "תוצאות אפקטיביות" שיראו לנו מה הם היו עושים 🙂

עם כל הכבוד לר' אמנון יצחק. רוב חברי מפלגתי לא נוטלים ידים בבוקר.
אז ליצג את החרדים…
מאן דכר שמיה?

אכן הרב אמנון יצחק פונה לחוזרים בתשובה ולחילונים

כל הכבוד על הרעיון.
אחרי הקמפיין המטופש שהעלו "בולטון" בימים האחרונים, בואו ונראה מוחות יצירתיים יותר.

עד שהם יחליטו מה כמה ואיך- הבחירות יהיו מאחורינו…

המפלגה של הרב אמנון יצחק כפי שהוא בעצמו אומר, אמור לגנוב קולות מהחילונים והדתילוני"ם אבל לא מהחרדים, וממילא מובן למה אין מקומו כאן. ובפרט שהאתר הזה שומע לדעת תורה (מלבד פעם יחידה שהם באופן מטופש וסתום לא הסירו את הפרסומת של הקמפוס החרדי מהאוניברסיטה העברית שכל גדולי ישראל אסרו לפרסמו) וכיון שגדולי הדור מהחוג האשכנזי בלי יוצא מהכלל (כמובן אלו שמורים להצביע) אומרים להצביע לג' ולא למפלגות אחרות, א"כ פשוט למה לא פרסמו מהמפלגה של כח להשפיע.

אולי מפה יצא הישועה?

נרדמתם?

שום דבר לא מתקדם בתחרות?
מה עם הפרסים?
השופטים?

אחרי הבחירות יהיה לג 2 מנדטים בלבד מצחיק אבל כך יהיה

אתם הפאנאטים מעיר בני ברק ומרחוב פרס עדיין משתגעים והולכים בדרך המטופשת של אבותיכם מצביעים לבחירות ועושים צחוק מממכם לבד ואין לכם כסף ולא כלום תסתכלו על אנשי סאטמר והעדה החרדית הם יש להם כסף הרבה והם בונים מבלי לקחת שקל מהמדינה אתם נעבעך נאראנים נארנים
צריכים להתפלל עליכם באתה חונן

למה מחקתם התגובה שיהיה לכם 2 מנדטים בג' זה דוקר לכם

הולכים לבחירות וחושבים שיהיה לכם כסף נאראנים

מורי ורבותי, ההחלטה לשים פתק בקלפי לא קשורה כלל ל"קבלת תועלת" כי באמת קול אחד אף פעם לא השפיע.

הסיבה היחידה שאדם משלשל פתק לקלפי היא (כמו להבדיל בכדורגל…) סוג של אהדה והזדהות עם מפלגה מסוימת, לכן הבית היהודי נמצא בכזה סחף אדיר – זה לא שמיום ליום יותר אנשים "משתכנעים" אלא מיום ליום יותר אנשים רוצים להיות "מזוהים" עם ההצלחה של בנט.

בהתאם לזה הקמפיין של יהדות התורה צריך ללכת יותר ויותר על ליצור הזדהות של המצביע עם רעיון מסוים – כמו לשמוע בקול גדו"י – שזה באמת רעיון שנטוע בלב כל המצביעים, צריך להיות שיווק אגרסיבי של ההכרה בענין שמי שרוצה להחשיב עצמו חרדי – לא יכול אם הוא לא מצביע למפלגה חרדית, בצמוד להסבר שכך הורו גדו"י.

מסיבה זו לא כ"כ הבנתי את הצבע התכול שאופף את הפרסומות – צבע ליברלי וידידותי. גם ההפחדה לא תעזור רק מודעות ברורות שפוסקות שכל חרדי חייב בהוראת גדו"י ללכת להצביע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו