התעוררות עצומה במטות 'יהדות התורה' והערכות חסרת תקדים לכינוס ההיסטורי

פעילי השטח של יהדות התורה התעוררו לחיים, וההערכות הכבירה לקראת הכינוס בשבוע הבא צוברת תאוצה / הציבור מזהה היטב את הסכנה ומבין את גורליות המערכה הנוכחית / ישראל נתבעים ונותנים

בניגוד לאווירה אותה מנסים ליצור גורמים שונים מקצה המחנה על ידי 'פאשקווילים' ודרכים שונות, המצב בשטח הינו בהחלט משביע רצון.

קרא עוד:

[postim]

אם על מצוות הצדקה טבעו כבר חכמינו זיכרונם לברכה את הביטוי "ישראל נתבעים ונותנים", כנראה שגם על מצוות הציות המוחלט לציוויים ורצונם של חכמי ישראל ניתן להחיל ולראות בחוש את התופעה המופלאה של "ישראל נתבעים ונותנים" במלוא מובן המילה.

זה בא לידי ביטוי בשטח, במטות הפעולה של כל סיעות הבית הן ה'מרכזית', הן ה'מאוחדת', והן 'שלומי אמונים' ו'דגל התורה', כאשר בכל מוקדי העשייה ניכרת התעוררות עצומה של עשרות ומאות פעילי שטח, המקריבים מזמנם ומרצם למען הצלחת המערכה הגורלית.

מי שעדיין מדבר גבוהה גבוהה על 'יהדות התורה המנומנמת' הוא עצמו כנראה מנומנם, או לחילופין קנאה מדברת מתוך גרונו. שכן מי שבודק את הדברים מקרוב מזהה את ההפך הנכון. המציאות מוכיחה על 'אמביציה' כבירה וחשק רב לצד תעוזה ונכונות לבצע כל מה שרק יתבקשו למען הצלחת הרשימה שגדולי ישראל סומכים את ידיהם עליה כערובה היחידה לקדם דרכה את פני הסכנות הרוחניות הצפויות ובראשן סכנת הגיוס.

בנוסף לכך, התבשרנו על כינוס אחדות היסטורי שיתקיים בעזרת ה' בשבוע הבא, ויקיף את כל שדרות היהדות הנאמנה בסימן "וייעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך בלבב שלם". על הכינוס הוכרז ביוזמתם הבלעדית של מרנן ורבנן גדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן שליט"א והאדמו"רים מויז'ניץ ובעלזא שליט"א, והוא גורף הדים רבים חובקי זרועות עולם.

לשולחן מערכת JDN זורמים כל העת עדכונים שוטפים על הערכות וציפייה בקרב כלל הקהילות לקראת הכינוס האדיר שיסמל בעזרת ה' את האחדות ואת הסרת כל הפילוגים הקטנוניים למען שמו באהבה.

כנראה שאלו הטוענים שבסוף כולם יחזרו הביתה לחיק 'יהדות התורה' צודקים, ועוד איך. תמיד תמיד ברגע האחרון הקהל הקדוש נרתם כולו לנשיאה בעול, ומבין את חומרת הדברים. גם כעת ניתן כבר לזהות את רוח ההתלהבות וההתעוררות האופפת את כלל הציבור, ומצליחה אף להדביק את אחרוני המפקפקים והאדישים שעדיין סמוכים ובטוחים על משענת הקנה הרצוץ של 'לי זה לא יקרה', ואינם נבהלים מאימת הגזירות המרחפות מעלינו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו