אור יהודה: החשוד בשריפת הספרים שוחרר בערבות

משטרת מסובים עצרה היום גבר כבן 45 החשוד בשריפת ספרי קודש אתמול במטה ש"ס באור יהודה. העבירה המיוחסת לחשוד היא "עלבון דת" | לאחר חקירה, החשוד שוחרר בערבות ובתנאים מגבילים.

התפתחות בחקירת שריפת הספרים: המשטרה עצרה היום (שני) גבר כבן 45, תושב אור יהודה, החשוד בשריפת ספרי קודש שכתב בנו של הרב עובדיה יוסף. העבירה המיוחסת לחשוד היא "עלבון דת".

קרא עוד:

[postim]

לאחר שנחקר במשטרה והכחיש את המיוחס לו, שוחרר החשוד בערבות ובתנאים מגבילים.

כזכור, פעילי ש"ס באור יהודה מצאו אתמול (ראשון) במטה המפלגה בעיר עותקים שרופים של הספר "ילקוט יוסף", סדרת ספרי ההלכה שכתב הרב יצחק יוסף, בנו של מרן הגר"ע שליט"א.

תלונה הוגשה למשטרת מסובים שפתחה מיד בחקירה.

יו”ר הסיעה, אריה דרעי, נסע מיד למקום האירוע כדי לקרוא תהילים עם רבני העיר.

השר אריאל אטיאס הגיב על המקרה ואמר: תנועת ש”ס מביעה זעזוע מחילול הקודש, זו תוצאה של הסתה לכל אורך מערכת הבחירות כנגד הגר”ע, שוב הוכח שמילים יכולות להפוך למעשים .

ממפלגת ‘כח להשפיע’ נמסר בתגובה: “עו״ד עוזי אהרון סגן ראש העיר מטעם שס פיברק ידיעה שיקרית שכביכול פעיל כח להשפיע שרף ספרי הלכות של בעל הילקוט”.

“הסיפור האמיתי הוא שהשורף – שמו רפי, בעל חנות בשר ששרף את הספרים בגלל הרב אברהם יוסף שהוריד לו תעודת כשרות בעבר וכמובן שאינו פעיל של כח להשפיע כלל. את הפרטים ניתן לאמת אצל דוד אשר שניסה להניאו אמש מלעשות כן לעיני עדים ללא הצלחה והוא שסיפר לו את מניעיו לביצוע הדבר”. כך בהודעת המפלגה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו