פרסום ראשון: עצרת רבבות נגד גזירת הגיוס תתקיים ביום א' במנהטן

עצרת ראשונה נגד גזירת הגיוס בארה"ב | המונים צפויים להשתתף בעצרת תפילה וזעקה שמארגנת אגודת ישראל בארה"ב | גדולי האדמו"רים והרבנים יטריחו עצמם למען המערכה

הזמן הולך ואוזל עד שוועדת פרי תגיש את מסקונותיה, ואולי הכנסת גם תאשר את המתווה שתציע וועדת השרים, ובאגודת ישראל לא ממתינים לתוצאותי'ה יהיו אשר יהיו.

קרא עוד:

[postim]

תושבי ניו יורק מתגייסים למערכה: ביום ראשון מתוכננת עצרת תפילה ענקית במנהטן, אותה מארגנת אגודת ישראל בארה"ב, עשרות אדמו"רים ורבנים צפויים לפאר את העצרת ולשאת בה דברי התעוררות ומחאה נגד כוונת ממשלת השנאה בישראל.

ע"פ המתוכנן העצרת תפתח בשעה 14:30 ברחובה של עיר עם תפילת מנחה בהשתתפות רבבות עמך בית ישראל המתגוררים בניו יורק, לאחר מכן יאמרו פרקי תהילים למען ביטול הגזירה, יו"ר המעמד הגאון רבי אפרים ווקסמן שליט"א ראש ישיבת מאור יצחק במונסי, ינחה את המעמד.

את המשא המרכזי צפוי לשאת נשיא אגודת ישראל בארה"ב כ"ק אדמו"ר מנובמינסק שליט"א, אורח הכבוד שצפוי להגיע מישראל ולשאת דברים הוא מרן הגאון רבי מאיר צבי ברגמן שליט"א ראש ישיבת רשב"י וחבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה.

בימים אלה נכנסים ובאים מארגני העצרת בבתי אדמו"רי ורבני ניו יורק להחתימם על מכתב הקורא לציבור לבוא בהמוניו למען הצלחת המערכה, עד כה חתמו כ"ק אדמו"רים: מויז'ניץ-מונסי, סקולען, רחמסטריווקא, באבוב, פאפא, ונובמינסק שליט"א, מסע ההחתמות יימשך גם בימים הקרובים במטרה לאחד את כלל החוגים העדות והקהילות בארה"ב לחזית אחידה במאבק על זכותם של יהודי ארץ הקודש לשבת באהלה של תורה ולנהל את אורח חייהם ללא התערבות חיצונית.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כבר באתרי ניו יאר מן יום א למה כותבים פרסום ראשון ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו