מזעזע: פוגעים בשבת כדי לרכוש קולות בוחרים

עפ"י הדיווחים, המהלך שמתנהל ע"י פעילים מהצפון מתנהל מול שלוש מפלגות בידי עורכי דין ובימים אלה נעשות סגירות אחרונות להביאו לשלב החתימה |

מגעים חשאיים מתנהלים בימים אלה להרחבה משמעותית של התחבורה הציבורית הפועלת בשבת. עפ"י הדיווח ב־News1, נודע כי השבוע הושג סיכום סודי בין כמה עשרות פעילים, רובם מצפון הארץ, לכמה מפלגות המתמודדות לכנסת ה־20 לפיהם המערך התעבורתי הקיים יעובה משמעותית תוך מתן פרשנות מורחבת לסטטוס־קוו הקיים בנושא.

על־פי הסיכום, תהיה הגדלה באופן כמעט לא מוגבל של שירותי הקווים הבין־עירוניים מחיפה לכמעט כל הקריות (למעט שכונת קרית שמואל בחיפה), לעכו, לנהריה ואפילו לחדרה.

בשלב זה, מדובר בהפעלה גם בשבת של כ־%90 מן הקווים הפועלים בימות החול, אולם התדירות תיקבע בהתאם למדדי רווחיות שיקבעו מפעילי התחבורה הציבורית.

כמו־כן, הושג סיכום לפיו תהיה הרחבה של קווי הלילה הפועלים כיום בצפון הארץ גם למרכז הארץ ולדרומה, באופן שיפעלו גם בתל אביב ובהרצליה וגם בבאר שבע.

המהלך שצפוי לחולל סערה ציבורית, ונחשף בעיתון 'המבשר' לראשונה, מובל בידי עורכי דין ובימים
אלה נעשות סגירות אחרונות להביאו לשלב החתימה. המגעים מתנהלים מול כמה מפלגות, לפחות שלוש.

עפ"י הדיווח התקבלו הבטחות לא רק ממפלגות שמאל ומרכז אלא גם מהימין, וזאת בתמורה לקריאה להצביע לאותן מפלגות, ואולי הבטחות נוספות.

אישי ציבור אמרו בתגובה לפרסום כי לא יתכן שהשבת תהפוך לבת ערובה ושוחד בחירות של מפלגה כזו או אחרת, וללא ספק היהדות הנאמנה ונציגיה יאבקו עם כל מגמה שכזאת.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו