בורו פארק: אלפים בעצרת מרכזית לזכר מרן פוסק הדור זצ"ל • גלריה ראשונה

אלפים מתושבי בורו פארק התכנסו אמש (ד') לעצרת מספד והתעוררות לזכרו של מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל בעל 'שבט הלוי' • במהלך העצרת זכו המשתתפים לשמוע דברי קינה ומספד בשידור חי מפי בנו ממשיך דרכו מרן גאב"ד 'זכרון מאיר' הגרח"מ וואזנר שליט"א • צילום: JDN

עֵת סְפוֹד: אלפים ובראשם אדמו"רים ורבנים מתושביה של שכונת בורו פארק בברוקלין שבניו יורק התכנסו אמש (ד') לעצרת מספד והתעוררות לספוד ולקונן על סילוקו לישיבה של מעלה של פוסק הדור, רבן של ישראל, מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל בעל 'שבט הלוי'.

את העצרת שנערכה באולם 'עטרת גולדא' פתח הרה"ג רבי שמואל דוד הכהן פרידמן שליט"א מאנשי אמונו של מרן הגר"ש זצ"ל, לאחר מכן ספד בבכי תמרורים כ"ק האדמו"ר מקאסוב שליט"א נכדו של מרן הגר"ש זצ"ל.

אלפי המשתתפים האזינו בקשב רב להספדו המעוררת של המגיד הנודע הרה"ג רבי אהרן טויסיג שליט"א אשר בא במיוחד מארה"ק להשתתף בעצרת.

לאחר מכן נשא הספד הרה"צ רבי מרדכי אלימלך הלוי וואזנר שליט"א בנו של מרן הגר"ש זצ"ל ואב"ד קהל 'שבט הלוי' בבורו פארק.

את משא ההספד המרכזי בעצרת נשא כ"ק האדמו"ר מוויען שליט"א כשמיד לאחריו זכו משתתפי העצרת לשמוע דברי קינה ומספד בשידור חי מארה"ק מפיו של בנו הגדול וממשיך דרכו מרן גאב"ד 'זכרון מאיר' הגאון רבי חיים מאיר וואזנר שליט"א.

צפו בגלריה ראשונה • צילום: JDN

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו