צילום: Ben Kelmer/FLASH90

הועדה "המקצועית" מציגה: הכניסה לפוליטיקאים חילונים בלבד

שר הביטחון הבטיח "ועדה ללא מעורבות פוליטית בגיבוש חוק הגיוס", אך הבוקר נחשף כי חברי הכנסת לפיד ושטרן הופיעו בפני הועדה שתפרסם את מסקנותיה בימים הקרובים. ח"כ יואב בן צור: "המטרה היא להעביר את חוק הגיוס במושב הנוכחי"

הקרב על חוק הגיוס החדש: בצל הדריכות במערכת הפוליטית לקראת פרסום מסקנות הודעה שיהוו את הבסיס לחוק הגיוס החדש, מתברר כי בניגוד להצהרותיו של שר הביטחון שהבטיח "ועדה מקצועית ללא מעורבות פוליטית", פוליטיקאים כן הופיעו בפני חברי הועדה. איזה פוליטיקאים? חילוניים, כמובן.

העיתונאי יקי אדמקר חשף הבוקר באתר 'וואלה' כי ח"כ אלעזר שטרן ממפלגת 'יש עתיד' הופיע בפני חברי הועדה, זאת בנוסף לעובדה כי גם יו"ר מפלגתו, יאיר לפיד, עשה כן.

מתברר כי הצהרתו של ליברמן תקפה לפוליטיקאים החרדים בלבד.

יצוין כי את עמדת המפלגות החרדיות הציג השר לשעבר אריאל אטיאס, שפועל בנושא מטעם ש"ס, אולם אין בכך בכדי להפחית מחומרת ההתנהלות שנחשפה. אריאל, לצורך ההמחשה, הוא מקביל לדוברים מטעם גופים חיללוניים שונים המביאים את עמדתם בפני חברי הועדה. לעומת זאת, הבאתם של פוליטקאים מכהנים מנוגדת, כאמור, לכל מה שהוצהר וסוכם מראש.

בתוך כך, ח"כ יואב בן צור (ש"ס) העניק הבוקר ראיון ל'קול חי' ואמר: "המטרה שלנו היא להעביר את חוק הגיוס עוד במושב הנוכחי, הדרך פחות חשובה".

לדבריו, "אנחנו יודעים שיש בחוק הזה סנקציות כלכליות אבל לא פליליות. יש שם ניסוחים בעיתיים שלא נסכים עליהם, אבל נדון על זה ונגיע להסכם".

בשורה התחתונה, הדגיש בן צור, כל חוק שיגובש יובא להכרעת גדולי ישראל, כאשר הסיעות החרדיות יתמכו בו רק אם יקבלו את הסכמתם לכך.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רחמים, תפסיקו כבר לשים את התמונות של הר,,, האלו
אסור להסתכל

אתם מגזימים, או בביבי או לפיד ושטרן הצדיקים ישרים האלו

כמה הולם את פרצופה של המדינה.
שחיתות, יוהרה והתנשאות, איפה ואיפה,
ומה עם דרישת תגובה משר הביטחון לעניין?
הועדה יכולה להשליך את מסקנותיה היישר לפח האשפה.
אנחנו חזקים מכם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו