הערב • הילולת האדמו"ר מזוויעהל ארה"ב זצ"ל

הערב אור ליום שלישי ז"ך תמוז יומא דהילולא הראשון של האדמו"ר מזויעהיל – ארה"ב, בנו חביבו של כ"ק האדמו"ר רבי מרדכי מזוועהיל זצוק"ל בעל 'היקרא דמלכא' וחתנו הגדול של מרן הגה"ק בעל השפע חיים מצאנז זצוק"ל.

הערב יומא דהילולא הראשון של האדמו"ר הגה"ק רבי שלמה מזוועהיל – ארה"ב זצוק"ל • הערב ומחר יתקיימו סעודות ההילולא ועליה לציון בהר הזיתים

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­הערב אור ליום שלישי ז"ך תמוז יומא דהילולא הראשון של האדמו"ר מזויעהיל – ארה"ב, בנו חביבו של כ"ק האדמו"ר רבי מרדכי מזוועהיל זצוק"ל בעל 'היקרא דמלכא' וחתנו הגדול של מרן הגה"ק בעל השפע חיים מצאנז זצוק"ל.

היום בערב בשעה 8:30 לאחר תפילת מעריב תתקיים בעז"ה התכנסות והתוועדות משפחתית בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מזוועהיל שליט"א, ובראשות כ"ק אדמו"ר מזוועהיל – ארה"ב, חדב"נ אדמו"ר מסקווירא שליט"א, ובהשתתפות מתפללי בית מדרשו החדש 'אוהל שלמה זוועהיל' שהוא יסדה וליווה את התקדמות בנייתה עד שלביה האחרונים, וסיומה וחנוכתה התקיימה ביום השלושים לפטירתו.

מחר {יום ג'} בשעה 5:00 אחה"צ תתקיים עליה לציון רבתי במרומי הר הזיתים מבית מדרשו ברמת שלמה בראשות האדמורי"ם שליט"א והקהילה הק', אנשי שלומו, וחסידיו תלמידיו שהגיעו מחו"ל.

בשעה 7:00 לאחר תפילת מנחה, 'התוועדות והתכנסות מרכזית' וסעודת הילולא בעז"ה באולם 'בית מלכה' בירושלים בראשות כ"ק מרנן אדמורי"ם ורבנים שליט"א.

כ"ק רבינו זיע"א פרי צדיק עץ חיים, קודש הילולים שגדל וצמח בבית אביו כ"ק מרן אדמו"ר רבינו מרדכי מזוועהיל זיע"א נולד שנתיים לאחר הסתלקותו של כ"ק הרה"ק ר' שלומק'ה זיע"א, בן לנכדו אהובו שעשה עמו יד ביד את כל הדרך הארוכה מזוועהיל לארץ הקודש, הרה"ק ר' מרדכי זיע"א שהיה הנכד היחיד והקרוב לליבו של זקנו הקדוש ונפשו ממש קשורה בנפשו, ונקרא כשמו של זקנו. ויגדל הילד וייגמל  ולא ארכו הימים עד שנוכחו כולם לדעת כי אכן ילד פלאים צומח בערוגה הקדושה של שושלת הזהב וכי ראוי הוא לשאת את השם הקדוש המעורר רטט של קודש בכל לב. כבר מינקותו ניכרו בו אותות של פקחות בלתי מצויה, וניחוח עז של יראת שמים צרופה היה מורגש בסביבתו תדיר ועדינות אצילית ירושת אבות הייתה תמיד נסוכה על פניו הטהורות ומבין עיניו הגדולות והנבונות ניבט תמיד המבט העמוק והחודר לבבות, עיני הבדולח שדמו מאוד לעיניהם הטהורות של אבותיו הקוה"ט.

בבואו לבית חותנו ורבו המובהק, האי עיר וקדיש, כ"ק מרן אדמו"ר הגה"ק מצאנז קלויזנבורג זיע"א שבחר בו להיות לו חתן לבתו הבכירה הצוה"ח מנב"ת תבלחט"א, ולא זז מחבבו כל ימיו ולו הועיד את אדרת ההנהגה בקהילת קודש עיר תפארת יוניאן סיטי ומוסדותיה הק'.

כתרים רבים נקשרו לראשו של רבינו זיע"א. גאון מופלא בכל מכמני התורה היה, התוה"ק הייתה לחם חוקו ושעשועיו כל ימיו, שיעוריו הגאוניים והמופלאים היו לשם דבר, וכדברי חז"ל תורה שלמדתי באף עמדה לי, באשר בעל ייסורים היה כל ימיו ומתוך חשכת סאת יגונו היה משיב את נפשו בעמל ויגיעת התורה ובחידושיו הנפלאים שהיו פרים ורבים ומאירים כנתינתן מסיני.

ועל כולם נודע בשערים בליבו הטוב והרחום ובעיניו הטובות והמאירות. נהרות של טוב וחסד נבעו מליבו ושמש צדקה ומרפא בכנפיה האירה והבהיקה מעיניו הטהורות. כל מהותו וכל עניינו היה אך טוב וחסד לקרובים ולרחוקים, את צערו ויגונו היה מטמין בין קפלי חיוכיו הנצחיים ובת צחוק של עין טובה הייתה בת לווייתו בלי הפסק. עמוד החסד והצדקה היה ואם כי רובם המוחלט של מעשי החסד והצדקה אשר פעל ועשה היו עטויים במעטה עב של הסתר בתוך הסתר, כמנהג אבותיו הק' מצוקי ארץ זיע"א, באשר נצר בליבו את כל הטוב והחסד אשר פעל ועשה עד בא יום פקודתו כשנאסף אל אבותיו הק' ורוכב ערבות שש ושמח בבוא אליו נפש נקי וצדיק, "והלך לפניך צדקך כבוד ה' יאספך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא כתוב כלום מ אדמור מצאנז זוועהיל יוניאן סיטי?

תיקון טעות קטן: הרבי הינו האדמו"ר מצאנז זוועהיל זצ"ל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו