צילום: הדס פרוש, פלאש 90

דיווח: רעיית רה"מ דורשת להקפיא את המשפט נגדה בשל התנהלות המפכ"ל

הגב' נתניהו נתניהו פנתה ליועמ"ש בבקשה שיקפיא את המשפט נגדה בטענה כי יש מספר פרטים חדשים שמחייבים לבחון את כל התיק מחדש. אחת הטענות היא כי המפכ"ל הטיח טענות שווא בזוג נתניהו כשטען כי המשפחה מפעילה חוקרים פרטים נגד קציני משטרה

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה להקפיא את המשפט נגדה בתיק מעונות ראש הממשלה בגלל התנהלות המפכ"ל רוני אלשיך, כך דווח הערב ב'כאן חדשות'. על פי הדיווח, הזוג נתניהו טוען כי יש מספר פרטים חדשים שמחייבים לבחון את כל התיק מחדש ואת העדויות שנמסרו במסגרתו בעקבות התנהלות האיש העומד בראש המשטרה, שניהלה את התיק.

אחת הטענות של נתניהו היא כי המפכ"ל הטיח טענות שווא בזוג נתניהו במהלך ראיון שהעניק לפני כחצי שנה ובו טען כי נתניהו מפעיל חוקרים פרטים נגד קציני משטרה.

כזכור, לפני כחודש וחצי הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, על מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בפרשת מעונות ראש הממשלה. נתניהו מושמת בכך שהיא פעלה בצוותא עם עזרא סיידוף ליצירת מצג שווא שלפיו במעון הרשמי של רה"מ ברחוב בלפור בירושלים לא מועסקת מבשלת, למרות שבפועל הועסקו במעון מבשלות.

הסיבה למהלך, עפ"י החשד, היא על מנת לעקוף את הוראות הנוהל, בהן נקבע בין היתר כי "במצב בו לא מועסק/ת במעון הרשמי מבשל/ת, ניתן יהיה להזמין על פי הצורך מזון מבושל מוכן למעון הרשמי…", ולהשיג כתוצאה מכך את מימון המשרד הן להעסקה של מבשלות שבישלו ארוחות במעון והן להזמנת ארוחות מוכנות ולהזמנת שפים שיבשלו במעון. בדרך זאת התקבלו במרמה מהמדינה מאות ארוחות ממסעדות ומשפים בשווי של כ-359 אלף שקל.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מנדלבליט עסוק כעת רק בסלילת דרכו לעליון.
הוא לא יסבך בדחיית משפטה של נתניהו

המשת"פים של השמאל
האומה מוקיעה אותכם בביזיון!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו