קריית ארבע, ארכיון. (Wisam Hashlamoun/Flash90)

ניסיון פיגוע דקירה בקריית ארבע; המחבל חוסל

מחבל פלסטיני ניסה לדקור קבוצה של חיילים שעמדה בכניסה לשכונה, שנמצאת בתפר שבין קריית ארבע לחברון. אחד מאנשי כוחות הביטחון שהיה במקום ירה בו והוא חוסל, אין נפגעים ישראליים. המחבל הוא ואיל ג'עברי, בן 36 מחברון

מחבל פלסטיני ניסה לדקור חייל הערב (שני) בכניסה לשכונת גבעת האבות בקריית ארבע. הוא נורה וחוסל, אין נפגעים ישראליים. המחבל הוא ואיל ג'עברי, בן 36 מחברון.
 
סמוך לשעה 18:00 התקרב המחבל לעבר קבוצה של חיילים שעמדה בכניסה לשכונה, שנמצאת בתפר שבין קריית ארבע לחברון, וניסה לדקור אחד מהם. אחד מאנשי כוחות הביטחון שהיה במקום ירה בו.

מדובר צה"ל נמסר כי "מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי המחבל שלף סכין והתקדם לעבר לוחמי צה"ל בחסם גבעת אבות שבחברון. הלוחמים הגיבו בירי לעברו. אין נפגעים לכוחותינו. המחבל נוטרל".

אתמול ניסה מחבל לתקוף באמצעות מוט ברזל יהודי שהיה בחניון הסמוך לישוב. האזרח, שהיה חמוש, הצליח להשתלט על המחבל יחד עם עוד 2 אזרחים שהיו בקרבת מקום. המחבל נוטרל, כאמור, ונעצר ע"י כוח צה"ל. יצוין כי האירוע אתמול התרחש בעת טקס פתיחת שנת הלימודים בבית הספר ביישוב. בעקבות האירוע הופעלה אזעקה, והטקס חזר להתנהל רק לאחר סיומו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו