הנרצחים בפיגוע: אב לשלושה מראשון לציון ואמא לתינוק מראש העין

קים יחזקאל הי"ד, תושבת ראש העין, בת 27 ואם לתינוק. זיו חג'בי הי"ד בן 33 מראשון לציון, נשוי ואב לשלושה. עוד אישה נפצעה בינוני והיא מאושפזת בבית החולים. נמשך המצוד אחר המחבל שנמלט. "ליבנו עם משפחות ההרוגים, ואנו מתפללים לשלום הפצועה"

שני בני אדם נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע רצחני במפעל "אלון מתכת" באזור התעשייה בברקן שבשומרון. אחת הנרצחות בפיגוע הירי היא מזכירת המנכ"ל בחברה, קים יחזקאל הי"ד, תושבת ראש העין בת 27 ואם לתינוק. השני, זיו חג'בי בן 33 מראשון לציון. חג'בי, נשוי ואב לשלושה היה רואה חשבון במפעל. בשבת היה אמור לחגוג את יום הולדתו. עוד אישה נפצעה בינוני והיא מאושפזת בבית החולים בלינסון. גם עתה מתקיים מצוד אחר המחבל שנמלט.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי פלסטיני שעבד במפעל כפת אותה וכן גבר נוסף, וירה בהם מטווח קצר. הם נפצעו אנושות ומאוחר יותר נקבע מותם. לבנגרונד-יחזקאל התחילה לעבוד במפעל לפני שנה. הותירה אחריה בעל, גיא, בן ושמו קאי, בן השנה וחצי, שני הורים ואחות. "הספיקה לשים את הילד במעון עוד הבוקר. היא היתה חייכנית וטובת לב, עם נתינה. אנחנו לא מעכלים את האסון הכבד, נפלו עלינו השמיים. לא מעכלים את האסון" סיפרה ידידת הנרצחת.

הלווייתו של זיו חג'בי ז"ל, תושב ראשון לציון, תערך מחר (8.10.18) בשעה 14:00 במושב ניר ישראל. המשפחה לא מעוניינת בסיקור תקשורתי.

מלבד 2 הנרצחים בפיגוע, אשה נוספת נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים בלינסון. צפו בעדכון על מצבה

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר היום על הפיגוע שאירע הבוקר באזור התעשייה ברקן: "אני מזועזע וחש צער רב מהפיגוע הנורא שהתרחש הבוקר באזור התעשייה ברקן. ליבנו עם משפחות ההרוגים, ואנו מתפללים לשלום הפצועה. זו לא הייתה רק התקפה על אנשים חפים מפשע החיים את חיי-היומיום שלהם, זו הייתה גם התקפה על האפשרות של ישראלים ופלסטינים להתקיים יחד, בדרכי שלום. אני קורא להנהגה הפלסטינית לגנות את הפיגוע הנפשע הזה ולפעול גם בכוחותיהם ללכידת המחבל והמסייעים לו. תחזקנה ידיהם של אנשי הרפואה אשר הגישו סיוע מהיר ומציל חיים במקום ושל כוחות צה"ל וכוחות הביטחון הדולקים אחר המחבל ומסייעיו. לא נשקוט עד אשר נמצה את הדין עם כל אחד ואחד מהם" חתם הנשיא.

כזכור, תחילת האירוע סמוך לשעה 08:00 בבוקר, אז נכנס פלסטיני תושב קלקיליה למשרדי מפעל באזור התעשיה בירקן ופתח בירי לעבר הנוכחים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו