Noam Revkin Fenton/Flash90

פייק ניוז: האם נתניהו התנה רכבת בבחירת מועמד הליכוד? צפו ותשפטו

ב'כאן חדשות' שידרו הערב סרטון ערוך ממנו משתמע כי הממשלה תבנה רכבת ישירה לירושלים "בתנאי" שז'קי לוי ייבחר לראשות העיר. אלא, שמתברר שמדובר בסרטון ערוך ובין ההבטחה לתנאי יש מלל שנחתך. דובר רה"מ: "נאמר בהומור ובאווירת כנס בחירות"

לפעמים, חצי מהאמת גרוע מהשקר. הערב "נחשף" ב'כאן חדשות' סרטון מלפני שבועיים בו מספר ראש הממשלה לתושבי בית שאן כי הממשלה מתכננת קו רכבת ישיר מבית שאן לירושלים ותל אביב ללא צורך במעבר דרך חיפה. עם זה, ציין נתניהו כי יש "תנאי קטן", כלשונו, למיזם: על ז'קי לוי (מועמד הליכוד) להיבחר לראשות העירייה.

אלא, שמסתבר שהסרטון נלקח מעמוד הפייסבוק הרשמי של המועמד הליכודי ונערך. בין הסיפורים של ראש הממשלה על חפירת מנהרות ל"תנאי קטן" יש הרבה מלל שנחתך ונותנים פרספקטיבה שונה לחלוטין לדברים, גם בהקשר בין חפירת המנהרה ל"תנאי" וגם האם הדברים נאמרו ברצינות או בהומור. מצורף הקטע המלא מתוך הדברים של נתניהו, מתוך עמוד הפייסבוק של ז'קי לוי.

בנוסף, אם צפיתם עד לסוף הקטע תשימו לב, למרות שברעש מחיאות הכפיים זה קשה, כי נתניהו אומר דברים בסגנון שתמיד אנחנו עושים למען בית שאן רק שאם אדם כמו ז'קי לוי בראשות העיר הרבה יותר קל לשת פעולה (לא ציטוט מדויק).

דוברו של ראש הממשלה, יונתן אוריך הגיב כי "נאמר בהומור ובאווירת כנס בחירות. וברצינות: רה״מ אומר בכל הזדמנות שהוא משקיע משאבים ממשלתיים ביישובים בהם עומדים ראשי ערים שלא זורקים את הכסף לפח אלא יודעים לעבוד איתו. ז׳קי הוא כזה ולכך התכוון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המושחת לא מסוגל להגמל מהשחיתות, מציע לתושבי בית שאן שוחד בחירות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו