צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

גפני: "מצביעי דגל התורה באלעד לא חייבים להצביע בפתק הצהוב"

אחרי שבג"ץ החליט כי הבחירות יתקיימו במועדן ללא יצחק פינדרוס, יו"ר דגל התורה מצהיר "שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה". על פתח תקווה: "ברגע שראינו את הסירטון של גרינברג, הוא אומר דברי הסתה על החרדים, ביש עתיד מדברים יותר בזהירות"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני התייחס הערב למערכת הבחירות הסוערת בראיון לרדיו 'קול חי' ומצהיר כי "מצביעי דגל התורה באלעד לא חייבים להצביע בפתק הצהוב, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה".

על פתח תקווה אמר גפני כי "ברגע שראינו את הסירטון של גרינברג שנכון לעכשיו שס תומכת בו, והוא אומר דברי הסתה על החרדים, ביש עתיד מדברים יותר בזהירות. הוא ואמר שהפארק יהיה פתוח בשבת. אם זה הדברים שלו, אנחנו לא שם, אנחנו לא יכולים לתמוך בו".

אמש בג"ץ דחה את העתירה שהגישו 'דגל התורה' וש"ס בדרישה לדחות את הבחירות בעיר. בכך נקבע באופן סופי כי הבחירות בעיר יתקיימו במועדן, יום שלישי הקרוב. בעקבות כך, בתנועת ש"ס קבלו הערב החלטה לתמוך ביו"ר רשימת ישי המועמד ברק צברי לראשות העיר.

במהלך ראיון שהעניק הערב למהדורה המרכזית של רדיו 'קול חי', יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס לשורה של סוגיות מוניצפליות שעל סדר היום. בדבריו אמר,כי "אם אין דחיית בחירות מרן חכם הרב שלום כהן יגיד במי נתמוך לא נשאיר פתוח. נגיד דברים ברורים. חבל שלא מבינים שצריך לדחות את הבחירות", כך דרעי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו