בנט: "או שתביא ביטחון, או שתזוז הצידה"; ליברמן: "עצבני ולחוץ"

שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר החינוך נפתלי בנט בסיבוב נוסף של התכתשויות. בנט: "מערכת הביטחון בתקופתו אינה תקיפה מספיק, זו אחריות ישירה של שר הביטחון. הוא ריסק את ההרתעה הישראלית". ליברמן: "ראיתי את בנט עצבני ולחוץ בישיבת הסיעה"

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט תקף היום פתח ישיבת הסיעה את שר הביטחון אביגדור ליברמן על המצב הביטחוני בעוטף עזה וההרתעה הישראלית שנעלמה לטענתו בזמן כהונתו של ליברמן כשר הביטחון. "בשנתיים האחרונות קרה בהדרגה תהליך מסוכן ולא חיובי – מחבלים פלסטינים איבדו אט אט את הפחד לצאת ולרצוח יהודים. הם יודעים שלרצוח יהודים הפך להיות סיטואצה נוחה ומנצחת עבורם. אם אתה תמות במהלך הפיגוע – אתה תוגדר שאהיד, "גיבור לאומי" במונחים פלסטינים, גופתך תועבר למשפחה, תיקבר ברוב כבוד והערצה, והמשפחה שלך תקבל קצבה חודשית של 12 אלף ש"ח לכל החיים. ממש אקזיט".

עוד הוסיף בנט כי "בשנתיים שהוא מכהן כשר הביטחון הוא ריסק את ההרתעה הישראלית. מערכת הביטחון בתקופתו אינה תקיפה מספיק בהריסת בתי מחבלים רוצחים, אינה מונעת העברת קצבאות טרור למשפחות למרות שדפקנו על השולחן במשך שנתיים בעניין הזה, אינה דואגת להעמדה מהירה לדין. זו אחריות ישירה של שר הביטחון. מי שלא דורש הרתעה, לא מייצר הרתעה. הכל מילים, אבל מעשים אין שם. לכן, הבאנו את חוק גירוש משפחות מחבלים, כמנוף להאיץ את מערכת הביטחון לעשות את כל הדברים האלה. אם שר הביטחון לא מצליח לעשות את העבודה, אנחנו נעשה את זה במקומו. או שתביא ביטחון, או שתזוז הצידה. את המצב הנוכחי אסור להמשיך".

ליברמן הגיב למילותיו החריפות של בנט בציוץ בטוויטר. "ראיתי את בנט עצבני ולחוץ בישיבת הסיעה", כתב. "אני מאחל לו בריאות טובה ואריכות ימים".

אתמול תקף בנט את ליברמן על רקע הצעת חוק גירוש מחבלים שתעלה לדיון בישיבת ראשי המפלגות. ״את מה שליברמן לא מוכן לעשות ממשרד הביטחון, נעשה היום דרך חקיקה. ‏בשנתיים האחרונות ליברמן הרס את ההרתעה הישראלית. מחבלים לא פוחדים. ‏הם יודעים שבתיהם לא יהרסו, שהמשפחות שלהם יקבלו 12 אלף ₪ בחודש והם יזכו לתהילת שהידים. ‏היום נעלה להצבעה את חוק גירוש משפחות מחבלים כדי שהם יחזרו לפחד".

בנט שוב נגד ליברמן: "הרס את ההרתעה הישראלית"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קליינע קינדר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו