Yonatan Sindel/Flash90

שלושה ימים אחרי: ברקוביץ התקשר לליאון וסיכמו להיפגש

שלושה ימים אחרי ההפסד בבחירות, עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות שוחח בטלפון עם ראש עיריית ירושלים הנבחר, משה ליאון ובירך אותו להצליח בתפקיד וקבעו להיפגש כבר בשבוע הבא. "נמשיך לעבוד קשה עבור הציבור הירושלמי שנתן בנו אמון"

שלושה ימים אחרי ההפסד בבחירות, עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות שוחח בטלפון עם ראש עיריית ירושלים הנבחר, משה ליאון ובירך אותו להצליח בתפקיד וקבעו להיפגש כבר בשבוע הבא.

בהודעה שהפיץ לתומכיו כתב ברקוביץ כי "אנו מתחילים לסכם מסע מדהים לראשות העיר ירושלים. הדרך שבה הובלנו- היא כבר נצחון גדול. שוחחתי עם משה ליאון ואיחלתי לו בהצלחה. תודה לכל מי שלקח חלק במסע הזה, נמשיך לעבוד קשה עבור הציבור הירושלמי שנתן בנו אמון גדול ועבור כלל האוכלוסיות בעיר. בתנועה אחת גדולה. שבת שלום ירושלים".

כזכור, בנאום ההפסד בחר לא קבל את החלטת הבוחר ואמר כי "שמענו את התוצאות, יש גם את קולות החיילים שהם לא מאוד רבים. יש גם לא מעט אי סדרים ששמענו עליהם בקלפיות והצוות המשפטי שלנו בוחן לעומק את התוצאות, יש בהחלט לא מבוטל של קלפיות שאנחנו נבדוק אותן לעומק. אין לי אפשרות לשחרר אתכם הערב ללא תקווה. הצוות המשפטי יעמול הלילה ובבוקר. הכוח מולנו עבד בצורה אלימה ולכן הדברים יבדקו עד הסוף, לא מוותרים על הסיכוי לניצחון".

עוד הוסיף כי "החילונים ניצחו, הדתיים ניצחו, כולם ניצחו, כל ירושלים ניצחה. אף אחד לא ייקח לכם את הניצחון הזה. עם הפנים המאירות, עם התקווה, עם האמונה, עם הערכים. אני מתרגש מאוד, ונכון שכרגע גם התוצאות לא טובות. אני באמת מאמין במה שעשינו כאן. שלחנו יסודות לתקווה ישראלית חדשה. יש לא מעט אי סדרים ואת קולות החיילים. נבחן לעומק את התוצאות".

"ראש העיר של כל תושבי ירושלים": משה ליאון כבש את הבירה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מאוד אוהבים את הפשטות והענווה של משה ליאון

ומעריכים את התגובה של ברקוביץ, שבת שלום ירושלים, יכל בכייף להיות אנטי והוא בחר אחרת! תודה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו