Noam Revkin Fenton/Flash90

מבקר המדינה בודק: נתניהו קיבל מימון של 300 אלף ש"ח בלי אישור

לאחר שוועדת ההיתרים פסלה את בקשתו של רה"מ, והאחרון הגיש פנייה מחודשת, יוסף שפירא גילה כי גוייס סכום כסף גדול מבן דודו של נתניהו וביקש לבדוק האם הדבר אושר. נתניהו: "משחק המכור שבו החליטה התקשורת שנתניהו אשם עד שתוכח חפותו"

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, פנה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, עם בקשה לבדוק איך ולמה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גייס 300 אלף דולר, לפני שאושרה בקשתו למימון הוצאות משפטיות, כך דווח הערב (שני) ב'חדשות 10'.
אולי יעניין אותך גם

לפי הדיווח, נתניהו פנה ליועץ המשפטי לממשלה, שהפנה את זה לוועדת ההיתרים שבמשרד מבקר המדינה, אשר פסלה את בקשת ראש הממשלה. בשלב זה הייתה פנייה מחודשת למבקר המדינה מטעם עו"ד נבות תל צור. המבקר קרא אז את הפנייה וגילה בה פרט חדש – שלמעשה הכסף של בן דודו של נתניהו, נתן מליקובסקי, כבר גויס. מאחר והכסף כבר גויס, המבקר החליט לבדוק האם הגיוס היה תקין.

מטעם ראש הממשלה נמסר כי, "במשחק המכור שבו החליטה התקשורת כבר לפני שלוש שראש הממשלה נתניהו אשם עד שתוכח חפותו, עושים כל מאמץ כדי למנוע מראש הממשלה להילחם על האמת. במשך שלוש שנים המדינה מפעילה עשרות חוקרים ופרקליטים בעלות של מאות מיליוני שקלים, ועכשיו באים בטענות לראש הממשלה נתניהו על כך שבניסיון להתגונן מול כל זה הוא נעזר בסיוע מבן-דודו. כמובן ששוכחים לציין שוועדת האתיקה של הכנסת כבר קבעה שמותר להסתייע בבן-דוד בלי צורך לקבל אישור על כך. אין גבול לצביעות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האלו צריך להילחם במאפיות הכלכליות ושודדי דמי חסות מקבלנים ועסקים כי זה באמת מצדיק בזבוז כספי העמלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו