גלנט מאשים: "היועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה נסחטו"

במהלך חוג בית שקיים טען שר העלייה והקליטה יואב גלנט, כי מינויו לרמטכ"ל בשנת 2011 טורפד לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה בימים ההם נסחטו על ידי גורמים • יהודה ויינשטין: "לא יודע על ידי מי נסחטתי, אולי הוא יגלה לי"

שר העלייה והקליטה יואב גלנט, שערק ממפלגת כולנו לליכוד ומתמודד בימים אלו במסגרת הפריימריז הפנימיים של המפלגה טען שמינויו לרמטכ"ל סוכל בגלל שהיועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה נסחטו, כך על פי ציטוטים שפורסמו הערב ב'חברת החדשות'.

על פי הפרסום, במהלך חוג בית שקיים אמש גלנט עם מתפקדי ליכוד בבנימין, הוא התייחס לפרשייה שמנעה ממנו להתמנות לרמטכ"ל. במענה לשאלה כיצד יוכל להתמנות לשר הביטחון אם מינויו לרמטכ"ל נפסלו הוא ענה, כי "כשבאה הרמטכ"לות, היועץ המשפטי לממשלה (באותם ימים – יהודה ויינשטיין) ומבקר המדינה (באותם ימים – מיכה לינדנשטראוס) נסחטו על ידי גורמים מסוימים"

גלנט הוסיף ואמר, כי "אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל הם נסחטו. כתוצאה מהדבר הזה הם עשו מה שהם עשו ובסופו של דבר לא מוניתי". גלנט הוסיף ואמר, כי "שמתי את זה מאחוריי והלכתי קדימה".

כזכור בשנת 2011 מינויו של יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל בוטלו, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה קיבל את דו"ח מבקר המדינה דאז מיכה, בו נטען כי גלנט בקרקעות ציבוריות במושב בו מתגורר ובעקבות כך הממשלה ביטלה את מינויו. למרות זאת, שנה לאחר מכן ב-2012 הוועדה המקומית לתכנון ובנייה האזורית אישרה את גבולות הנחלה של גלנט ובעקבות כך הסתיימה הפרשה.

בעקבות הפרסום, הגיב היועץ המשפטי לשעבר יהודה ויינשטין ל'חדשות' ואמר, כי "אני לא יודע על ידי מי נסחטתי, אולי הוא (גלנט) יגלה לי. לא ידעתי שנסחטתי וכמובן לא ידעתי שיש מישהו שניסה לסחוט אותי – אם יש כזה, אשמח לשמוע מיהו".

השר יואב גלנט בחר שלא להגיב לדברים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו