בצל מלחמת נתניהו-סער: מתפקדי הליכוד יקבעו היום את הרכב הרשימה

120,000 מצביעים, 142 מועמדים ו-113 קלפיות: ברקע המתיחות בצמרת התנועה, מתפקדי הליכוד יבחרו היום את הרכב רשימת המפלגה שתתמודד בבחירות לכנסת, כשע"פ ההערכות לפחות 10 ח"כים מכהנים ימצאו עצמם מחוץ לכנסת הבאה


(בוידאו: ניר ברקת בכותל, הבוקר)

בשעה 10:00 בבוקר נפתחו ב-113 מוקדים ברחבי הארץ הקלפיות במסגרת הפריימריז במפלגת הליכוד. כמעט 120,000 מתפקדים יקבעו את הרכב הרשימה לכנסת הבאה, כשע"פ ההערכות לפחות 10 ח"כים מכהנים לא יצליחו "להשתחל" למקום ריאלי.

הצבעה תתקיים עד השעה 22:00. כאן בJDN נדווח לאורך כל היום והלילה בזמן אמת על כל ההתפתחויות, הדרמות והתוצאות.

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד, בנימין נתניהו, שיגר מסר טלפוני מוקלט שיגיע לכל מתפקדי הליכוד בשעות הקרובות: .ףחברות וחברי הליכוד היקרים, אני קורא לכם לבוא ולהצביע היום בפריימריז, ואני קורא לכם להבטיח את ניצחון הליכוד על ידי הצבעה בעד ההצעה שלי. אני מבקש מכם לשריין שלושה מועמדים במקומות לא גבוהים על מנת להבטיח לליכוד יכולת להתמודד מול החיבורים בין מפלגות השמאל. החיבורים הללו מסכנים אותנו וחשוב שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה. לכן אנחנו חייבים לאשר את ההצעה שתגדיל את הסיכויים שלנו לנצח. הצביעו בפריימריז והצביעו בעד הצעתי".

כאמור, הפריימריז במפלגה מתקיימים בצל המתיחות הגדולה בין ראש הממשלה נתניהו לבכיר הליכוד גדעון סער, כאשר נתניהו מנסה להרחיק את סער ככל הניתן מצמרת הרשימה, בעוד האחרון חותר לכבוש את המקום הראשון בפריימריז, או להתמקם לכל הפחות בחמישיה הראשונה.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו