הטלוויזיה הסורית: טנק ישראלי ירה פגזים לעבר בית חולים הרוס בקוניטרה

סוכנות הידיעות הרשמית בסוריה "סאנא" מדווחת הערב על תקיפה ישראלית מעבר לגבול, בית החולים ההרוס בעיר ולעבר אחד המוצבים בג׳באטא שבמחוז קוניטרה. על פי הדיווח בעקבות התקיפה ישנו נזק לרכוש ולמוצב הצבאי. צה"ל: "לא תייחסים לדיווחים זרים"

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאהא דיווחה הערב כי צה"ל תקף מספר עמדות צבאיות במחוז קוניטרה הסמוך לגבול.

על פי הדיווח בתקיפה השתתפו מספר טנקים של צה"ל ובמהלכם הותקפו מספר עמדות צבאיות של הצבא הסורי, כמו כן דווח כי נורו פגזים גם לעבר בית החולים "אל קוניטרה" ההרוס בשל הפגזות קודמות.

התקיפה שמיוחסת לישראל התמקדה כאמור בבי"ח "אל-קונייטרה" ההרוס במספר פגזי ארטילריה וכן זוהתה פגיעה באחת מעמדות התצפית באזור "ג'באתא אל-ח'שב. כמו כן,

עוד דווח ע"י "סאנא" כי ישנו מידע על כך שישראל תקפה במספר פגזי ארטילריה גם את אזור "תל א-דרעיה" ב"אל-קונייטרה" וכי יש נזק במקום.

בצה"ל סירבו להתייחס לדיווחים הללו ומסרו כי הם לא מתייחסים לדיווחים זרים.

נציין כי לפני מספר ימים דווח על מליציות איראניות שמנסות להתמקם מחדש בגבול רמת הגולן

זוהי אינה הפעם הראשונה בתקופה האחרונה בה צה"ל תוקף על פי דיווחים זרים בסוריה. מרבית הפעמים התקיפות בוצעו לעבר כוחות איראניים וכן לעבר משלוחי נשק מאיראן שנשלחו לסיוע לצבא הסורי.

בשבועות האחרונים הוסרה העמימות בתקיפה אחת כאשר דובר צה"ל אישר בזמן התקיפה כי כוחות צה"ל תוקפים בשמי סוריה. בהודעה שפרסם דו"צ נכתב: "צה"ל תוקף בשעה זו מטרות של כוח קודס האיראני בשטח סוריה. צה"ל מזהיר את צבא סוריה מפני ניסיונות פגיעה בשטח ישראל או בכוחותינו". התקיפה באה בעקבות שיגור לאזור צפון רמת הגולן שיורט על ידי לוחמי "כיפת ברזל".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו