צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

ההצהרה וההבהרה: האם ש"ס לא שוללת המלצה על גנץ לראשות הממשלה?

אמירה שהשמיע אמש ח"כ יעקב מרגי לפיה "אנחנו לא מטילים וטו" מעוררת הבוקר סערה תקשורתית, כאשר היו מי שפירשו אותה כחזרה מההתחייבות של דרעי להמליץ רק על נתניהו אצל נשיא המדינה. מרגי עצמו מיהר להכחיש: "פרשנות מנותקת"

מאז תחילת מערכת הבחירות מתחייבים הן בש"ס והן ביהדות התורה להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה מיד אחרי הבחירות ושוללים כל חיבור עם גנץ ו/או לפיד.

מי שמשמיע את ההצהרות התקיפות והחד-משמעיות ביותר בנושא היא מפלגת ש"ס, שאף יצאה בקמפיין חוצות תחת הכותרת "ביבי צריך אריה חזק".

אתמול, במהלך פאנל בו השתתף, השמיע ח"כ יעקב מרגי מש"ס הצהרה שמתפרשת ככזאת העומדת בניגוד לעמדת המפלגה. ע"פ דיווח ב'כאן', מרגי אמר: "אנחנו לא מטילים וטו. אנחנו נצטרף לממשלה שקווי היסוד שלה יתאימו פחות או יותר לקווי היסוד של המצע שלנו".

לדבריו, "אם מפלגה תבוא ותאמר לכם שהיא תתעקש על כל מה שכתוב במצע שלה היא מרמה אתכם. האופי של משטר קואליציוני זה שכל המפלגות מסכימות לוותר על כמה דברים כדי להגיע למכנה משותף רחב יותר. אף אחד לא מביא את כל מצעו לקואליציה".

הדברים, כאמור, התפרשו כחזרה מהעמדה הרשמית והחד-משמעית של המפלגה.

מרגי עצמו מיהר להכחיש את הדברים והבהיר: "למי שמתעורר הבוקר עם ספק או מנסה לעורר ספקות, אני מבהיר ומסביר את דברי; ש:ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה". בציוץ בחשבון הטוויטר שלו הוסיף מרגי: "כל פרשנות אחרת לדברי מנותקת מהשאלה שנשאלתי על חרמות".

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגי מזמן לא צריך היה להיות בכנסת. איש חסר עשייה מאוד פרווה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו