פתיחת מטה יהדות התורה: "ביבי צריך אריה חזק? הקב"ה צריך ג' חזקה"

בבית אגודת ישראל נפתח מטה 'יהדות התורה' לקראת הבחרות לכנסת ה-21 • חברי הכנסת דיברו על הצורך בהצבעה לרשימה זו ולא למפלגות ימין אחרות, כשעל ידי כך מרוויחים פעמיים "גם הצבעה לגוש הימין וגם שמירת הצביון היהודי של מדינת ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בבית אגודת ישראל בבני ברק נפתח אחה"צ מטה יהדות התורה, בהשתתפות חברי הכנסת של שני המפלגות המרכיבות אותה, אגודת ישראל ודגל התורה, ובהשתתפות חברים נוספים מהרשימה, פעילי המפלגות ועסקניהם.

סגן שר הבריאות חבר הנכסת יעקב ליצמן תמהה על בני גנץ שהתחבר עם אדם שנכשל במשרד האוצר ואמר, כי "אנחנו נעלה את הגיוס והשבת, אבל גם את הנושאים החברתיים. מי שמטיף לנו ללמוד ליבה לא עשה בגרות. נכשל כשר אוצר", כשאף הצהיר, כי ״לא נצטרף לשום ממשלה שלפיד יהיה בתוכה. חד וחלק״.

יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפניתקף בדבריו את ראש עיריית טבריה רון קובי ואמר: "יושב ראש עיר בטבריה שנבחר בגלל משהו אקראי, זה לא יחזור על עצמו. הוא מפעיל תחבורה ציבורית בשבת באופן לא חוקי. תיכף לא נדע שאנחנו במדינה יהודית". בדבריו אף הצהיר כי יהדות התורה תלך עם נתניהו ואמר: "אנחנו הולכים עם ביבי נתניהו. מציע שיפסיקו לשאול אותנו את השאלות האלה. מה יהיה אם יהיה כתב אישום? יש חוק במדינה ונפעל על פי חוק. עם לפיד לא הולכים לקואליציה. אמרנו את זה ולא צריך לומר שוב".

יו"ר 'דגל התורה אף תקף את העומד בראשות מםלגת 'ישראל ביתנו' ואמר, כי "אביגדור ליברמן הפיל את ממשלת הימין וחשב שזה יביא לו מנדטים", כשאף התייחס לתקיפות התכופות שלו נגד הציבור החרדי ואמר: "לא נתייחס לאיווט ליברמן בנושאים הדתיים. אין לו משהו אחר לדבר עליו. הוא משווע לקבל עוד מנדטים ולכן מדבר על תלמידי ישיבות. לא תהיה התייחסות במערכת הבחירות לליברמן".
חברי רשימת יהדות התורה

סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר, כי "במחנה שלנו יש ציבור גדול שבסופו של דבר שלא מגיע מאה אחוז לקלפי. הציבור שלנו צריך לעשות את המקסימום של ההשתדלות, בכדי למקסם את הקולות בציבור החרדי. כך שייצאו להצביע גם כאלה שבדרך כלל לא יוצאים להצביע". בדבריו אמר, כי "מתשי"א למפלגה שלנו יש את אותו שם – 'יהדות התורה'. לא שיננו לא את הדרך ולא את השם. אנחנו ממשיכים עם זה הלאה עם הקבוצה המיומנת ביותר שיש".

חבר הכנסת אורי מקלב אמר, כי "המשמעות של החיבור במפלגות הימין הוא הסדר מדיני, בעוד חיזוק המפלגות החרדיות אקוטית", והוסיף כי " מי שמצביע לגנץ מקבל את לפיד עם מספר מנדטים גבוה. יש ציבור שחי מהשטיפת מוח הזו של יש עתיד, ההכפשה הזו שהחרדים גונבים לו את התקציבים, הם משתמשים בהסברה שלנו כנגדנו, אנחנו נגיד לציבור את התמונה האמיתית.

"הציבור החרדי לא ממקסם את היכולות האלקטורליות שלו. יש ציבור גדול יותר שצריך להצביע עבורנו כאלו שלמדו במוסדות החרדים ויש לו משפחה חרדית. גם אם הוא חושב שהוא צריך לחזק את גוש הימין, – מי שמצביע ליהדות התורה מחזק את גוש הימין. יהדות התורה זו המפלגה הכי יציבה", הוסיף מקלב ואמר, כי "אנחנו לא צריכים פרסומאים. רק העשייה היומיומית מספיקה. אנחנו מצטיינים בכל פרמטר. חברתי, כלכלי וציבורי. אנחנו המפלגה היחידה שדרשה את הטבות המס את הנושאים הבריאותיים".

בסיום דבריו קרא מקלב ל'ציבור שאולי לא נראה החרדי': "תחזרו להצביע באחריות ליהדות התורה. מי שנמצא בכנסת יודע הליכוד מביא יוזמות נגד מסורת ישראל. מי שמצביע לליכוד מחזק אותם בזה. ההצבעה ליהדות התורה תרוויח שנים, גם הצבעה לגוש הימין וגם שמירת הצביון היהודי של מדינת ישראל".

חבר הכנסת ישראל אייכלר אמר: "יושב כאן נציג מטבריה (דוד אוחנה, דגל התורה. ב.ב.), שראש העיר שלו מתריס נגד כל דבר שבקדושה. יש נגדינו טילים של חקיקה נגד הדת. יהדות התורה היא 'כיפת הברזל' שעומדת על המשמר בכל נושאי דת על מנת שלא יהיו ראשי ערים כאלה".

ח"כ יעקב אשר אמר, כי "אנחנו המזוזה של המדינה היהודית. אנחנו שומרי הסף גם עבור הדורות הבאים. האידאולוגיה שלנו זו שמירת הדת והשבת, יחד עם שמירה על עולם התורה שמחזיק אותנו כבר אלפי שנים" והוסיף, כי "כולם יודעים בכל תחרות שהיא, שחברי הכנסת החרוצים והיסודיים ביותר הם חברי הכנסת שלנו, אנחנו מפלגה חברתית וכל הזמן משבחים את הפעילות החברתית שלנו לטובת הציבור כולו".

חבר הכנסת המיועד מטעם חסידות ויזניץ יעקב טסלר אמר, כי "יהדות התורה מגיעה מאוחדת מתמיד. הסקרים בחוץ רואים אותנו כגוש אחד אבל אפשר להעלות את זה וזה בידינו.

מועמד 'דגל התורה ברשימה, יצחק פינדרוס אמר, כי "ליהדות התורה יש 250 אלף מצביעים. אם כולם יצביעו ויביאו אדם נוסף שיצביע, כל ה-12 שיושבים כאן ייכנסו לכנסת".

מנכ"ל החינוך העצמאי וארגון הקירוב 'לב לאחים' הרב אליעזר סורוצקין אמר, כי "אם לא יהיה לנו את גפני בועדת הכספים ואת פרוש במשרד החינוך, המצב שלנו יהיה קשה מאוד".

מזכ"ל אגודת ישראל הרב יוסף קופרבר עקץ את קמפיי ש"ס ואמר: "ביבי צריך אריה חזק? הקדוש ברוך הוא צריך ג' חזקה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה מחקתם את נציג בויאן בנימין הרשלר מהתמונה?
את מי אתם משרתים?

יישר כח
הנציגים שלנו לא צריכים להתבייש ולהגיד בקול גדול למה הם מחוייבים
לדאוג שבארץ ישראל יהיה צביון יהודי כשר למהדרין בכל הנושאים
שבת
תורה
צניעות
גמילות חסדים
דין תורה

הקבה צריך ג' חזקה???????
השם ירחם

איפה הרב אליהו ברוכי

אבל חסידי גור צריכים את הקב"ה
ומי שהכניס את הטבות המס לפריפריה זה השר דרעי שר הפנים והפריפריה
כי ש"ס שלוקחת שרים יכולה הרבה יותר לתמוך בחלשים כי המשרד נשלט בידה

יפה

יומרני מדי לומר שה' צריך ג' חזקה ה' לא צריך עזרה של אף אחד זה דבר אחד וב' ג' זה מפלגה גזענית שכל מי ששונה מהם או חושב אחרת מהם כבר אינו מן המנין עיין ערך גפני לברורמן בפתח תקוה מה שאמר לו ואיך שפורוש יתבטא על הספרדים זה הפרצוף האמיתי שלהם ואל תתפתו אחריהם הספרדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture