הליכוד: "מסע צייד להדביק ארבעה תיקי שוחד. שלושה כבר קרסו"

ראש הממשלה קיבל לפני זמן קצר את כתב ההאשמות ומכין את תגובתו. "איש לא מופתע מהודעת היועץ שהגיעה אחרי שלוש שנים של מכבש לחצים אדיר שהופעל עליו על ידי התקשורת, השמאל והפקידות המשפטית", נמסר מהליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור הצהרה לתקשורת ממעון ראש הממשלה בירושלים בשעה 20:00 בכדי להגיב על החלטת היועמ"ש להגיש נגדו כתב אישום (בכפוף לשימוע) על שוחד בתיק 4000, ומרמה והפרת טמונים בתיק 2000 ו-1000.

מהליכוד נמסר כי, "איש לא מופתע מהודעת היועץ שהגיעה אחרי שלוש שנים של מכבש לחצים אדיר שהופעל עליו על ידי התקשורת, השמאל והפקידות המשפטית כדי שיגיש נגד ראש הממשלה כתב אישום בכל מחיר – גם כשאין כלום. העיקר שזה יהיה לפני הבחירות".

"מדובר ברדיפה פוליטית. מסע הצייד נגד ראש הממשלה התחיל בניסיון להדביק לו ארבעה תיקי שוחד. כבר עכשיו, עוד לפני השימוע, שלושה מהם קרסו. גם שאר הטענות יקרסו כמו מגדל קלפים כשראש הממשלה יתעמת עם עדי המדינה, יביא עשרות עדים שבאופן תמוה לא נחקרו ויציג את המסמכים והפרוטוקולים שמוכיחים שכל פעולותיו והחלטותיו של ראש הממשלה נעשו כדין".

 

שעות לפני החלטת היועמ"ש: צפו בגיבוי המיוחד של טראמפ לנתניהו

 

"פרסום חד צדדי של הודעת היועץ כחודש בלבד לפני הבחירות, מבלי שניתנת לראש הממשלה הזדמנות להפריך את האשמות השווא הללו, היא התערבות בוטה וחסרת תקדים בבחירות. מטרתה אחת: הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו והעלאת ממשלת שמאל בראשות לפיד-גנץ. אסור לתת לזה לקרות", לשון הודעת הליכוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל לפני זמן קצר את כתב ההאשמות (57 עמודים) מהיועץ ועובר עליו בשעה זו יחד עם פרקליטיו. משרד המשפטים נמסר כי, "בשעה זו נמסרות הודעות לסנגוריהם של המעורבים השונים בפרשות 1000, 2000, 3000. החלטת היועץ תפורסם בשעה הקרובה בצורה מסודרת גם לתקשורת, עם תמצית החשדות בפרשות השונות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו