צילום: הדס פרוש / פלאש 90

"על איזו גזענות מנדלבליט מדבר? הוא לא אומר כל בוקר 'שלא עשני גוי'?"

זעם בימין בעקבות קביעת היועמ"ש כי יש לפסול את מועמדותו מיכאל בן-ארי לכנסת. "מדובר ביועמ"ש רשלן. לא עשה עבודה יסודית. מנגד, בשמאל מברכים: "מנדלבליט הרים לנתניהו דגל אדום מול הדיל שלו עם הכהניסטים"

תגובות קשות בימין בעקבות קביעת היועמ"ש כי יש לפסול את המועמדותו של מיכאל בן ארי לכנסת במסגרת רשימת 'איחוד מפלגות הימין'.

"על איזו גזענות מנדלבליט מדבר? הוא לא אומר כל בוקר 'שלא עשני גוי'? הוא לא אומר בהבדלה 'המבדיל בין קודש לחול בין ישראל לעמים'? לשיטתו, גם זה גזענות", תהה הבוקר איש 'עוצמה יהודית', בנצי גופשטיין, בראיון ל'קול חי'.

מיכאל בן ארי עצמו הגיב ל'כאן': "מדובר ביועץ משפטי רשלן. על הציטוטים החלקיים שנוח לו הוא פסל אותי, ולא עשה את העבודה היסודית הנדרשת ממשפטן כמוהו".

ח"כ מוטי יוגב: "‏כל התבטאויותיו ה'קיצוניות' ביותר של מיכאל בן ארי, אינן מגיעות לקצה הקרסול של ההתבטאויות והמעשים של חנין זועבי וחבריה ברשימה המשותפת, שלא נפסלו. לידיעת היועץ המשפטי לממשלה ולאיזון המתבקש בהמלצותיו ובפסיקותיו".

מ'איחוד מפלגות הימין' נמסר: "עמדת היועמ״ש המצדד בפסילתו של ד״ר בן ארי מלהתמודד לכנסת בעוד שעמדתו מאפשרת לחברי הכנסת הערבים שתומכים בטרור ומסיתים כבר שנים נגד מדינת ישראל להתמודד היא לא פחות משערוריה. זו אותה פרקליטות שהגנה בחירוף נפש על זכותה של חנין זועבי לכהן בכנסת ישראל. אז טיבי וזועבי כן אבל ד"ר בן ארי שבניו משרתים ביחידות קרביות לא. אין סוף לצביעות. שלטון הפקידים בפעולה וזו מציאות מפחידה. מישהו כנראה שם לו למטרה להפיל את שלטון הימין והוא פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו בטוחים שעמדה זו לא תתקבל ורצון העם יישמע ביום הבוחר כראוי במדינה דמוקרטית".

בשמאל, מנגד, בירכו על החלטת היועץ: "היועמ"ש הרים לנתניהו דגל אדום. הדיל המושחת של נתניהו כמעט הקים את כהנא לתחיה והכניס את בן ארי לכנסת. נמשיך להיאבק כדי שמורשת הגזענות של כהנא לא תקום לתחיה", כך יו"ר העבודה, אבי גבאי.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוצפה של אנשים!! בן ארי היחיד שצריך להיות בכנסת!

מנבליט עוד אחד שחושב שישמרו לו כסא עם השמאל יעלה לשלטון.
אבל כתוב על דאטפת ועוד מעט אטפוך.

מתי כבר תבינו שמנדלבליט הוא סתם דחליל.
מי שמנהל אותו ומכתיב לו איך לפעול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו