גנץ רומז: ההדלפה על הפריצה לנייד שלי – הגיעה מסביבת נתניהו

בצל הירידה העקבית בסקרים התייצב הערב יו"ר 'כחול לבן' באולפנים בניסיון לעצור את המפולת. הוא הצהיר שלא ישב עם נתניהו למעט במקרה שהוא יצליח בשימוע, וניסה להמעיט בחשיבות הסיפור של הפריצה האיראנית למכשיר הנייד שלו

על רקע הירידה העקבית בסקרים התייצב הערב יו"ר כחול לבן, בני גנץ, באולפני החדשות המרכזים בניסיון לנסות לנטרל את שני המוקשים שהובילו ככל הנראה למפולת המדוברת.

בהתייחס לפרסום ההקלטה על נכונותו לשבת בסיטואציה מסויימת עם נתניהו באותה ממשלה הבהיר גנץ: "אמרתי שבסיטואציה שנוצרה לא אוכל לשבת עם נתניהו, בעיניי היא רק החמירה מאז ובעיקר וחשוב מכך – האופן שבו התקבלו החלטות אסטרטגיות לרכוש צוללות, לאפשר לגרמניה להעביר צוללות למצרים, אלה תהליכים מאוד לא בריאים למדינת ישראל", כך בראיון לחדשות 13.

הוא נשאל: אז באופן הכי פשוט תשב או לא תשב בשום פנים ואופן עם נתניהו? והשיב: "לא נשב עם נתניהו. הדבר היחידי שיכול לשנות את הסיטואציה שהוא ייצא אחרת מהשימוע לצערי אני לא רואה את זה קורה".

על המצב בסקרים אמר גנץ: "40 מנדטים ואנחנו מחליפים את השלטון, ואני יושב בראש הקבינט המדיני בטחוני. לצידי בוגי, יאיר, גבי אשכנזי – ולא סמוטריץ' ומירי רגב".

גנץ הסביר מדוע החריף בימים האחרונים את הטון נגד נתניהו על רקע פרשת הצוללות, בניגוד לקו המתון יותר שנקט בעבר: "הגילויים האחרונים, גם בענייני הכספים שאני מניח שיבדקו, גם בענייני האופן שבו התקבלו החלטות והתזמונים שלהם לצערי הביאו אותי למקום שבו האמונה הגדולה שלי שאף אחד בדרג המדיני לא עושה שיקולים פרט לשיקולים לאומיים קיבלה חבטה קלה. אני מצטער אני לא יודע מה קרה לאיש הוא זז מהכביש ואני לא מבין מה קרה לו."

בהתייחסו לפריצה לטלפון הנייד שלו, שבוצעה לפי מערכת הביטחון ע"י גורמים איראניים, רמז גנץ שההדלפה יצאה מכיוונו של נתניהו: "אני משאיר לך לשאול את השאלה ואני אשאיר אותה פתוחה, לא אני מוציא את הדברים האלה. אני קיבלתי דיווח על האיראנים אני חושב שיש עוד אנשים שמעורבים".

אבל הנה מה שאומר היריב שלך. הוא אומר: "אם הוא לא מצליח לשמור על הטלפון שלו איך הוא ישמור על המדינה": "אני אשמור על הטלפון שלי, אני אשמור על המדינה ואני אבטיח שאף אחד מהאנשים שנמצאים סביבנו לא זוכה לקבל יכולות אסטרטגיות שהסכנה שלהן למדינת ישראל ולחופש האסטרטגי שלה גבוהה פי מיליון מדבר הכי חמור שלא קיים בתוך הפלאפון שלי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יהיר לפיר הפודל של הזגזגן

גנץ .. גנץ . אתה צריך גננת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו