נותרו עוד מספר שעות למעמד הגדול תפילת 'נכד הצדיק' בליזענסק

הרבי רבי אלימלך זיע"א קורא לך לעזור להוציא את ספריו הקדושים לאור עולם בידך לפעול ולזכות לישועה בתפילת נכדו הצדיק בציון הקדוש. גדולי הצדיקים והחסידים הפליגו במעלת תפילת נכדי הרבי ר' אלימלך זיע"א. שהוא עניין גדול מאוד

למסירת שמות לתפילה>>>> https://tfila.jdn.co.il/

היום יתקיים בציון הקדוש של ה'נועם אלימלך' זיע"א בליזענסק , מעמד נורא הוד, בתפילה בוקעת רקיעים של  'נכד הצדיק' הרב הצדיק רבי יצחק מאיר שיף שליט"א, שיעתיר על המסייעים והתורמים לבקשת הרבי רבי אלימלך זיע"א להוציא את דברי תורתו לאור.

סדר התפילה: את סדר התפילה יפתח הרב הצדיק רבי יצחק מאיר שיף שליט"א, בציון הקדוש בליזענסק  כמנהג זקנו הגדול 'הנועם אלימלך' זיע"א, באמירת תהילים ברוב עם לישועת כלל ישראל מכל הצר הצורר אותם ובפרט בימים אלו שמתרגשת

בראשית אמירת תהילים לישועת כלל ישראל מכל הצר הצורר אותם ובפרט בשל המצב הביטחוני המתוח והחשש מהסלמה ביטחונית חלילה בארץ ישראל.

לאחר התפילה הכללית יערוך הרב הצדיק מעמד מיוחד ומסוגל לישועה, של סדר אמירת תהילים למען אלו שזכו להשתתף במצווה הגדולה מאוד כלשונו של בן 'הנועם אלימלך' בשם אביו, להוציא לאור את דבריו הקדושים של ה'נועם אלימלך' בלשון המותאמת לבני דורנו.

לאחר אמירת סדר תהילים, יזכיר הרב הצדיק רבי יצחק מאיר שיף כל שם ושם באופן פרטי, עם הבקשה המיוחדת לו לישועה והצלחה ויבקש מאת הבורא יתברך, שבזכות הצדיק אור עולם הרבי רבי אלימלך זיע"א, יפתחו שערי רחמים וישועה על כל המסייעים להוצאת הספרים הקדושים.

בסיום אמירת התהילים בסדר שסידרו הצדיקים והחסידים, יתפלל 'נכד הצדיק' את התפילה הגדולה והנוראה שסידר זקנו הקדוש והיא תפילה קודם התפילה, הנקראת בלשון העם תפילת 'אדרבה'

גדולי הצדיקים והחסידים הפליגו במעלת תפילת נכדי הרבי רבי אלימלך זיע"א. השנה בפעם הראשונה אפשר לזכות בישועות גדולות בתפילת 'נכד הצדיק' בציון הקדוש, שהוא עניין גדול מאוד. ועולה על כולם שבתרומה שלך אתה מסייע להוציא לאור עולם את ספריו של 'הנועם אלימלך' שאמר לבנו שהוא 'מצווה גדולה מאוד'.

למסירת שמות לתפילה>>>> https://tfila.jdn.co.il/

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו