צילום: תומר נויברג / פלאש 90

ליצמן: "לפיד לא מפסיק לחזר אחר החרדים, נמליץ רק על נתניהו"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התבטא במהלך ראיון בפאנל בחירות ואמר כי "לפיד לא מפסיק לחזר אחר החרדים אבל זה לא יעזור, כי הוא האיום הגדול נגדנו. ולכן רק נתניהו הוא אופציה". בדבריו האשים את התקשורת על תחקיר משבר בתי החולים והרפואה

סגן השר ליצמן השתתף בשעה האחרונה בועידה אותה מקיים העיתון ג'רוזלם פוסט ובמהלך הראיון התבטא ליצמן כי "לפיד לא מפסיק לחזר אחר החרדים אבל זה לא יעזור לו, כי הוא האיום הגדול נגדנו. בקושי התאוששנו מגזירותיו ולכן רק נתניהו הוא אופציה".

עוד הוסיף ליצמן, "לא אשב עם לפיד דקה אחת בממשלה. אנחנו נמליץ על נתניהו, נקודה ללפיד יש שנאה לחרדים".

בהמשך דבריו התייחס ליצמן גם למשבר בבתי החולים ואמר, "נכון שיש צפיפות אבל זה רק נהיה יותר טוב. זה שהיה בלאגן בחודשים האחרונים זה רק בגלל הבחירות. חיפשו אנשים במסדרון, אני הוספתי הרבה מיטות"

נציין כי מוקדם יותר היום הגיב ליצמן לדברי לפיד בראיון לאתר וואלה והדגיש כי "לראשונה הודיעה יהדות התורה לפני הבחירות על מי תמליץ לנשיא לראשות הממשלה והוא בנימין נתניהו, ורק הוא". סגן שר הבריאות הצהיר כי "גנץ בחיבורו ללפיד, מי שהיה לשר האוצר הכושל ביותר בתולדות המדינה וגדול רודפי החרדים של כל הזמנים הוביל לכך שאין כל סיכוי בעולם שנשב עם לפיד-גנץ בכל קונסטלציה אפשרית".

דבריו הגיעו על רקע דבריו של לפיד כי הוא סבור שתוצאות הבחירות יכריעו את ההתנגדות הנחרצת והבוטה של הסיעות החרדיות אליו ולמפלגתו. לדבריו, "עסקנים חרדים בזמן בחירות אומרים הרבה דברים. יש לי יחסים סבירים עם חלק גדול מהפוליטיקאים החרדים".

עוד הוסיף לפיד כי "יש עולם שלם של חרדים צעירים שאומרים כל הזמן למפלגות החרדיות: 'לפיד צדק'. אנחנו רוצים להשתלב, אנחנו לא רוצים להיות עניים. יש הרבה מה לדבר עם החרדים. הבחירות יגמרו, כולם ידברו עם כולם. ככה זה תמיד".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תכלס אם לפיד לוקח מה החרדים ירוויחו לשבת באופוזיציה ראינו מה קרה שממשלת נתניהו לפיד ובנט
החרדים היו בחוץ זה הי התקופה הכי קשה שהיתה לנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו