הערב: קול ברמה בשיתוף JDN באולפן הבחירות המרכזי

הערב ב-20:00 יחל משדר הבחירות המרכזי של רדיו קול ברמה בשיתוף מערכת 'חדשות JDN', ויביא את הקולות, המראות, התוצאות והמדגמים. באולפן יתארחו נציגי המפלגות, פרשנים בכירים וצוות הכתבים ידווחו בוידאו לייב מהמוקדים השונים

הערב החל מהשעה שמונה יחל משדר הבחירות המרכזי בשיתוף רדיו קול ברמה ומערכת 'חדשות JDN', משדר שיימשך עד לשעה 4:00 לפנות בוקר ויביא את הקולות, המראות, התוצאות והמדגמים. באולפן יתארחו נציגי המפלגות, פרשנים בכירים וצוות הכתבים ידווחו בוידאו לייב מהמטות של המפלגות השונות ומועדת הבחירות המרכזית.

לקראת הבחירות השיקו ברדיו 'קול ברמה' אולפן וידאו מתקדם וחדשני בעלות של כחצי מליון שקלים. באולפן שנבנה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ועל בסיס אולפני הטלויזיה הראשיים בישראל, תשודרנה החל מהיום מגוון רחב מתוכניות הרדיו ובהן תוכניות מוזיקה, אירוח, חדשות ופוליטיקה וכמובן תוכניות תורניות אשר תעבורנה התאמה מיוחדת לפורמט וידאו.

מרדיו קול ברמה נמסר כי: "אנו גאים להמשיך ולשרת את מאות אלפי המאזינים הנאמנים ומעכשיו בשבילך ובשבילי גם בוידאו". עורך JDN שמואל בן צבי שיתארח הערב במשדר מסר הוסיף כי, "אנו שמחים לקדם את שיתוף הפעולה עם קול ברמה ולהביא לגולשי JDN שמתנזרים מתקשורת לא מסוננת את שידורי הוידאו המתקדמים ביותר, כפי שמעולם לא נראה ונשמע ברדיו החרדי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו