צילום: פלאש 90

טענות: מי עומד מאחורי מפלגת 'הימין החילוני' של רון קובי?

ישראל ביתנו מאשימים: כי רון קובי הוא מועמד קש של נתניהו בבחירות הקרובות בכדי לגנוב קולות לישראל ביתנו. ח"כ פורר כתב "האם נתניהו נפגש עם רון קובי בקיסריה? שבעה חודשים, זה הזמן שלקח לרון קובי להעביר את השליטה בעיר טבריה לחרדים"

חבר הכנסת עודד פורר ממפלגת ישראל ביתנו תקף היום את ראש עיריית טבריה, רון קובי – וכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי קובי הוא "מועמד קש של נתניהו". זאת, לאחר שקובי הודיע כי ירוץ בבחירות הקרובות בראשות מפלגת "הימין החילוני".

"נראה שראש הממשלה נתניהו היסטרי עד כדי כך שישנו חשש שהוא מוכן אפילו לעבור על החוק ולהריץ מועמדי קש דוגמת קובי", כתב פורר. "לכן, אני מנצל את הבמה ופונה לראש הממשלה: אתה חייב לתת תשובות ברורות לתושבי טבריה ולאזרחי מדינת ישראל: האם נפגשת עם רון קובי בביתך בקיסריה ובבלפור? האם דנתם בהקמת רשימה לכנסת על מנת לפגוע במפלגת "ישראל ביתנו"? האם הבטחת לו להביא אנשי עסקים ותורמים לצורך מימון הרשימה? האם ביקשת ממנו 'לגנוב' את סיסמת "ישראל ביתנו" מהבחירות האחרונות "ימין חילוני" בתור שם רשימתו לכנסת?"

עוד כתב, כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו ורון קובי יודעים שאין לו שום סיכוי להיבחר לכנסת. השאלה המשמעותית ביותר היא האם ראש הממשלה הבטיח לו, בתמורה להתמודדותו, תפקיד לאחר הבחירות? או שאולי הבטיח לו שיפעיל לחץ על שר הפנים, אריה דרעי, כדי שזה יימנע מלהפעיל את סמכותו וימנע את פיטוריו של קובי מתפקיד ראש העיר?".

עודד פורר הוסיף, "שבעה חודשים, זה הזמן שלקח לרון קובי להעביר את השליטה בעיר טבריה לחרדים. האיש חייב לתת הסבר לתושבי העיר על מעשיו, בראש ובראשונה על כישלונו להקים קואליציה ולהעביר תקציב, כיצד בתקופה כל כך קצרה דרדר את מערכת החינוך בעיר, הביא להזנחה פושעת וללכלוך ברחובות וגרם לשיתוק מוחלט של העירייה, בהתנהלות מתנשאת ופוגענית כלפי חברי מועצת העיר".

במפלגת הליכוד דוחים את הטענות ומבהירים כי "הליכוד וראש הממשלה אינם עומדים מאחורי החלטותיו של רון קובי שפועל באופן עצמאי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פסיכיאטר דחוף!!!

בעל נסיון מוכח, לאיווט, ולכל עובדי מטה ישראל ביתנו!!!

ליברמן הוא מועמד קש של יאיר לפיד והשמאל
נפגש איתו או לא זה כבר לא משנה, אפשר לעזות את גם בטלפון ובוואטסאפ
אבל מה שבטוח שליברמן יודע שהוא עשוי מקש ומשחק עם גפרורים
רק אש ונזק הבן אדם הזה מביא למדינה

אני בהלם ממנו. במבט שיטחי .
מתנהג כעבריין ולא כראש רשות עיריה.
הכיצד מגיש עצמו לממשלה?
נראה לי שבמבחן אמיתי יברח כמו עכבר שנרדף מחתול.
עושה שרירים אההה.
חחחחחחחחחח…………
……..

ה יחזיר את כולם בתשובה לכל טחד יש ניצוץ יהודי …

ישראל ביתנו ממציאים כל יום כותרת חדשה כדי שאולי מישהוא יזכיר וידבר עליהם קצת יום אחד הם עם המצאה של פריצות למחשבים ויום אחד עם רון קובי
לא יעזור לכם….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו