Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר 'איחוד הימין' בעקבות סערת עוצמה יהודית – "מעוניינים לחבר את השורות"

רפי פרץ בהתייחסות ראשונה לסערת עוצמה יהודית: "אנחנו עומדים בהסכמים, החוק הנורווגי לא יצא לפועל מסיבות משפטיות". פרץ התייחס גם לשרפות שהשתוללו היום בעוטף עזה ואמר: "רק היום היו 14 שרפות בעוטף, שום דבר לא יזוז עד שלא נכריע את חמאס"

יו"ר איחוד מפלגות הימין ושר החינוך רפי פרץ, נאם הערב (שלישי) בפני מורים חדשים במכללת אורות ישראל ברחובות והתייחס לסערת עוצמה יהודית ואמר כי "אנחנו נמצאים בתקופת בחירות חדשה. נמצאים עכשיו בתקופה פוליטית לא פשוטה. תקופה שמחייבת את כולנו לאחד את השורות". פרץ הוסיף: "יש לנו אחריות גדולה לאחדות, אחריות גדולה לשפה הנקיה ואחריות גדולה לחבר את השורות". יו"ר איחוד הימין טען כי "לצערי הרב מאשימים אותנו שאנחנו לא עומדים בהסכמים, אנחנו מאוד עומדים בהסכמים, אנחנו רוצים ומעוניינים לחבר את השורות".

לדברי פרץ הזעם מכיוון 'עוצמה יהודית' אינו מוצדק. לדבריו: "יש מה שנקרא חוק נורווגי שתכננו להתפטר כדי שאחרים יכנסו לכנסת, זה לא יוצא לפועל מסיבות נוספות משפטיות שלא מוציאות את הדברים לפועל, לצערנו הרב. אבל אני חוזר ואומר הדלת לא סגורה בפני אף אחד כולנו ביחד".

בעניין השרפות בעזה אמר שר החינוך כי "לצערי הרב כשאני חוזר הביתה, וכשאני יוצא בבוקר מוקדם אני רואה את השדות החרוכים, היום 14 שריפות, אתמול 15 שריפות, אנדרטה של אסון המסוקים נשרפה אתמול משפחות שזה היה לזכר הילדים שלהם שנפלו באסון. לי כואב הלב".

על רקע פתיחת הועידה בבחריין אמר פרץ: "במקביל יושבים הערב בבחריין מדברים על כל מיני הסכמים במזגנים, אנחנו צריכים לדעת ששום דבר לא יזוז עד שאנחנו לא נכריע את החמאס ונגרום להם להפסיק עם כל האכזריות הזאת. שריפת השדות שלנו וההתייחסות הנלוזה הזאת. אנחנו צריכים לדעת את הדבר הזה ולפעול כך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו בטח…
אולי אם יתבעו את ראש הממשלה בעוד תיק יישאר לו זמן לטפל בחמאס…
בין שימוע לשימוע…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו