איחוד הצלה וזק"א יפעילו מרפאת מרכז ברסלב באומן

מרכז ברסלב העולמי, זק"א ו'איחוד הצלה' השלימו השבוע את היערכותם באומן שבאוקראינה לטובת האלפים שיעלו להשתטח על ציונו של רבי נחמן מברסלב זיע"א בראש השנה הבעל"ט

את ההמונים העולים לציון בראש השנה מאבטחים רפואית מידי שנה צוותי הצלה מישראל הנמצאים במרפאה שהוקמה בסמוך לציון. השנה, ביוזמת 'מרכז ברסלב העולמי' יתקיים שיתוף פעולה בין שני הארגונים זק"א ואיחוד הצלה שיפעילו באומן מרפאה משוכללת, במתכונת בית חולים שדה, שתופעל על ידי רופאים מומחים, פראמדיקים וחובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' וזק"א.

קרא עוד:

[postim]

מאות אנשים נזקקים מידי שנה לטיפול רפואי כזה או אחר במשך ימי החג. המקרים האופייניים הם של אנשים החשים שלא בטוב מחמת הקור ששורר במקום, צפיפות, נפילות, חבלות, הרעלות, כוויות ואירועי חירום נוספים העלולים להתרחש במקום.

המרפאה משתרעת על פני קומה שלימה ברחבת ה'קלויז' והיא תופעל כבכל שנה על ידי סניף 'איחוד הצלה' גליל, ותאויש בידי צוות של רופאים, פרמדיקים, חובשים ו'אחים' המתנדבים באיחוד הצלה ובזק"א. המרפאה כוללת חדר מיון קדמי, מיטות אשפוז, ציוד כירוגי מתקדם ותרופות לכל סוגי המחלות ל"ע, ותספק מגוון טיפולים לכל הבעיות, ממקרים קלים הדורשים טיפול תרופתי וכדומה ועד פציעות חמורות וטיפולים פסיכיאטריים.

לצד המרפאה יפעל חפ"ק מרכזי, של צוות זק"א אומן, שיזניק את חובשי זק"א ואיחוד הצלה למקרי החירום השונים. המתנדבים, על ציודם, יפרסו ברחבי המתחם במשך כל ימי שהות הציבור מסביב לשעון, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר במהירות המרבית. המרפאה תופעל ברציפות מערב שבת פרשת ניצבים ועד למוצאי צום גדליה.

בזק"א ובאיחוד הצלה מזכירים לציבור הנוסעים לאומן לדאוג לביטוח רפואי הולם אצל סוכני הנסיעות, על מנת למנוע עגמת נפש מרובה. בשנים עברו אף נזקקו מספר מתפללים לטיפול רפואי בבתי חולים מקומיים ולהטסה ארצה, כאשר בחלק מן המקרים הם לא היו מבוטחים כראוי ועלויות הטיפול הוטלו עליהם. בנוסף מזכירים בארגונים לציבור הנוסעים הנוטלים תרופות בדרך קבע שלא לשכוח להביא עמם את התרופות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בעיקר צריך למשוגעים הללו מרפאה לרפואת הנפש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו