ארכיון. צילום: לע"מ

ידידות חדשה? נתניהו שוחח לראשונה בטלפון עם ראש ממשלת בריטניה

נתניהו: "שוחחתי עם ג'ונסון, אמרתי לו שחשוב לנקוט עמדה תקיפה נגד איראן". סיכמו על שיתוף פעולה. ג'ונסון נבחר לתפקיד ראש ממשלת בריטניה. ובהתאם לתחזיות, ג'ונסון שכיהן גם כראש עיריית לונדון, גבר על יריבו - שר החוץ הנוכחי ג'רמי האנט

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (מוצ"ש) בטלפון עם ראש ממשלת בריטניה הנכנס בוריס ג'ונסון. במהלך שיחתם נתניהו אמר כי חשוב לנקוט עמדה תקיפה נגד איראן. כמו כן, השניים סיכמו להמשיך להעמיק את שיתופי הפעולה הכלכליים ובתחום החדשנות.

כזכור, בוריס ג'ונסון נבחר לתפקיד ראש ממשלת בריטניה. ובהתאם לתחזיות, ג'ונסון שכיהן גם כראש עיריית לונדון, גבר על יריבו – שר החוץ הנוכחי ג'רמי האנט וקיבל את המושכות של המפלגה השמרנית ואיתה של בריטניה כולה. ג'ונסון זכה ב-92,153 מקולות הבוחרים, כמעט פי 2 ממספר הקולות בהם זכה ג'רמי האנט – 46,656 קולות.

נתניהו פרסם הודעה ובה הוא בירך את בוריס ג'ונסון על בחירתו כמנהיג המפלגה השמרנית וראש הממשלה המיועד של בריטניה. "ברכות לבבות מירושלים, בוריס ג'ונסון", צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו והוסיף "מצפה לעבוד יחד באופן הדוק בהתמודדות עם האתגרים המשותפים לנו וניצול ההזדמנויות שבפנינו".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, צייץ: "ברכות לבוריס ג'ונסון, ראש הממשלה הבא של אנגליה! אני בטוח שיחסינו עם אנגליה תחת מנהיגותו ימשיכו להתחזק ולשגשג". גם שר החוץ ישראל כץ בירך את ג'ונסון: "אני מצפה לחזק אתו ועם צוותו את מערכת היחסים הטובה הקיימת בין בריטניה בין ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נשיא ריבלין לך תלמד בבית ספר. הוא לא ראש ממשלת אנגליה הוא ראש ממשלת בריטניה שכוללת גם אנגליה סקוטלנד וויילס וצפון אירלנד…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו