דיווח בסוריה: טיל זר נורה לעבר יעד בצפון המדינה – ויורט

כלי התקשורת במדינה דיווחו כי אמצעי ההגנה האווירית הופעלו באזור העיר מסיאף, והצליחו ליירט את הטיל אשר הגיע מכיוון דרום. בדיווח נוסף נטען כי תושבים מדווחים על קולות פיצוצים גם באזור טרטוס שבמדינה. עוד דווח כי הטיל יצא משטח לבנון

על פי דיווחים בסוכנות הידיעות "סאנא", טיל עוין נורה הלילה (בין חמישי לשישי) מאזור צפון לבנון לעבר המדינה. מערכות ההגנה האווירית הופעלו והטיל יורט מעל שמי העיר מסיאף. סוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק" דיווחה על פיצוצים עזים שנשמעים בחומס.

גורם צבאי סורי אמר כי "בשעה 23:06 בליל חמישי מערכות ההגנה האווירית שלנו גילו מטרה עוינת שמגיעה מכיוון צפון לבנון לכיוון העיר מסיאף. המערכות יירטו אותה והשמידו אותה לפני שפגעה במטרה".

לפי מקור צבאי, הטיל הגיע מכיוון צפון לבנון ויורט לפני שהגיע למטרה. באזור זה דיווחו בעבר בכלי תקשורת זרים על יעדים איראנים שהותקפו על ידי ישראל לכאורה. כרגע לא ידוע מי עומד מאחורי התקיפה.

לפני כשבועיים דווח בכלי תקשורת בסוריה כי ישראל תקפה במהלך בצהרי אותו יום במדינה באצעות טיל באזור קוניטרה שבגולן הסורי. תקיפה באור יום שמיוחסת לישראל נחשבת לנדירה, עד כה דווח בעיקר על תקיפות ישראליות בשעות הלילה. על פי דיווחים מסוריה, הטיל נורה לכיוון תשתית האזנה לישראל באזור קונייטרה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז באותו לתקיפה ואמר כי, "אנחנו מגינים על עצמנו כל הזמן. בדרום, אתמול, ניסה מחבל מעזה לפגע בישראל והוא חוסל על ידי כוחותינו. אני שולח בשמכם, בשם עם ישראל, איחולי החלמה לפצועינו. בה בעת אנו נלחמים גם בחזיתות אחרות. בחזית הצפון אנו פועלים נגד איראן וחיזבאללה ואתם שומעים על כך גם בימים אלה. זהו קיר הברזל".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו