מעמד 'עת רצון': נכבדי תולדות אהרון התכנסו עם האדמו"ר במירון

הערב התכנסו עשרות מנכבדי חסידי 'תולדות אהרון' למעמד 'עת רצון' בהיכלו של התנא רשב''י זיע''א. כל אחד ממשתתפי המסע הוצרך למלאות במהלך הנסיעה טופס בה רושם את סך התחייבותו נדבה למוסדות החצר, והגיש אותה לאדמו"ר

הערב (שלישי) התכנסו עשרות מנכבדי חסידי 'תולדות אהרון' למעמד 'עת רצון' בהיכלו של התנא רשב"י זיע"א.

בחסידות 'תולדות אהרון' כבר זמן רב נערכים לקראת המסע הגדול לתומכי ומחזיקי המוסדות של חצר החסידות, המסע החל היום בשעות הצהריים כאשר אוטבוסים יצאו מכלל ריכוזי החסידות, והסתיים לאחר תפילת ערבית בגג ציון הרשב"י במירון. משמעות מיוחדת ישנה בהגעה מירונה בתאריך זה (אור לכ"ה אלול), והוא הילולת רבי אלעזר בנו של רשב"י זיע"א הטמון סמוך לאביו.

כל אחד ממשתתפי המסע הוצרך למלאות במהלך הנסיעה טופס בה רושם את סך התחייבותו נדבה למוסדות החצר, ובד בבד רושם בקוויטעל את שמו ושם משפחתו, פיתקה אשר תוגש לרבי בתפילות ה'ימים הנוראים'.

בשעה 18:00 התקיימה תפילת רבים בגג הציון, כשלאחריה נערכה תפילת המנחה, לאחמ"כ החלו בתפילת ערבית בגג הציון בהשתתפות הרבי שליט"א, לאחר תפילת מעריב נגשו כלל המשתתפים במסע הקודש לפני כ"ק האדמו"ר שליט"א והגישו בידיו את שטר ההתחייבות עם פתקאות הבקשות אשר בידיהם. החסידים זכו להתברך ב'שנה טובה' ולקבל מידי הרבי צנצנת 'דבש טהור' מהדבש שהטביל בה הרבי את חלתו בסעודת ליל ראשון של ראש השנה בשנה שעברה.

כאמור, הנסיעה הגדולה התקיימה ע"י "מוסדות תולדות אהרון" ו"ועד הידידים" של חצר הק', לכלל תומכי ומחזיקי המוסדות הק'.

בתוך כך, לרגל הילולת רבי אלעזר בנו של רשב"י זיע"א התקיימה הערב 'הכנסת ספר תורה' להיכל ציון הרשב"י במירון, התהלוכה יצאה מבית רבה של מירון הגרמ"ז שטרן שליט"א שם גם נערכה מעמד כתיבת האותיות, יצוין כי אף כ"ק האדמו"ר ממבקשי אמונה השתתף בכתיבת האותיות. סעודת המצווה התקיימה בביתו של הר"ר יוסי הלפרין במירון.

צילום: יוסי ויזל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו