Marc Israel Sellem/POOL

השר גלנט חש ברע והתמוטט באירוע הרמת הכוסית של הליכוד "מצבו יציב"

השר יואב גלנט חש ברע הערב במהלך אירוע הרמת הכוסית של הליכוד בתל אביב והתמוטט. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר. בלשכתו מסרו כי מצבו של השר יציב. במהלך האירוע איבד השר גלנט את הכרתו ומיד לאחר מכן פונה.

השר יואב גלנט חש ברע הערב (חמישי) במהלך אירוע הרמת הכוסית של הליכוד בתל אביב והתמוטט. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר. בלשכתו מסרו כי מצבו של השר יציב. במהלך האירוע איבד השר גלנט את הכרתו ומיד לאחר מכן פונה.

האירוע התרחש כשלוש דקות אחרי שנתניהו החל לנאום, השר חש ברע, קם ממושבו וביקש ממאבטח לקחת אותו למקום מבודד כדי לנשום אוויר. כשהגיעו השר והמאבטח למאחורי הבמה נפל גלנט והתעלף. פרמדיק שהיה במקום העניק לו טיפול ראשוני ובמקביל הוזמן אמבולנס שפינה אותו. ראש הממשלה עודכן במקרה מיד בסוף הנאום.

מבית החולים איכלוב נמסר כי "השר יואב גלנט התקבל לפני מספר דקות במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) של המרכז הרפואי איכילוב. הוא עובר בירור ראשוני ומצבו יציב".

ממפלגתו של גלנט – הליכוד מסרו לאחר האירוע: "במהלך כנס הליכוד שהתקיים מוקדם יותר הערב, השר יואב גלנט חש לא בטוב ופונה לבית החולים איכילוב. השר נבדק ע״י צוות בית החולים ומצבו טוב. ראש הממשלה שוחח לפני זמן קצר עם השר גלנט שביקש להודות לכל השואלים לשלומו".

גלנט ושרים נוספים השתתפו באירוע לרגל ראש השנה במתחם אקספו בתל אביב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו