Gili Yaari/Flash90

נתניהו: "בצד השני יש הזיות, חושבים שיצליחו לפרק את הליכוד" • צפו

ראש הממשלה בהרמת הכוסית של הליכוד: "ציבור הבוחרים החליט שהשנה הזאת תהיה שנה של אחדות". כינה את גנץ "ידידנו" וקרא לו "קום עשה מעשה, גלה מנהיגות, בוא לאחדות". לדבריו, "צריך ממשלת אחדות- אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו תקף הערב את 'כחול לבן' ואמר כי, "בצד השני יש כל מיני דמיונות. הייתי אומר כל מיני הזיות. בהתחלה הם חשבו שהם יפרקו את השותפות של המחנה הלאומי בינינו לבין השותפים שלנו. זה לא קרה, יש לנו שותפים חזקים, ואחרי שקיבלנו עוד מנדט ברוך השם – זה גם לא יכול לקרות מתמטית. השותפות בינינו לבין השותפים שלנו איתנה כתמיד".

"אז מה, מדמיינים שם בצד השני? מה מדמיינים עכשיו? עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד. אני שואל אתכם – אתם תתנו להם לפרק את הליכוד? אתם תתנו להם להדיח את יושב ראש הליכוד", שאל נתניהו נענה ב'"לא" ופנה ליו"ר 'כחול לבן', "ידידינו בני – תשמע טוב את הקולות האלה. אני רוצה שתבין משהו על הציבור הזה שיושב כאן ביחד: אנחנו הולכים יחד לא יום-יומיים, אנחנו הולכים יחד באש ובמים".

"זה לא סוד, שאנחנו רצינו ממשלת ימין. למעלה ממיליון אזרחים הצביעו מחל. אני מודה לכל אחת ואחד מהם. למעלה משני מיליון אזרחים הצביעו תמכו בי כראש ממשלה. זה יותר מכל מועמד אחר. עם כל ההישגים הללו, מותר להגיד את האמת, זה לא מספיק להרכיב ממשלה. מנגד, גם לצד השני אין ממשלה. גם הוא לא קיבל את מה שהוא רצה. לכן האפשרות היחידה היא ממשלת אחדות רחבה – מה שהנשיא קרא לעשייתה אתמול".

"ישראל בעת הזאת זקוקה לממשלה כזאת כי אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים. קרה פה משהו בשבועות האחרונים. זה מזרח תיכון אחר. קורה פה משהו. איראן מתייצבת נגדנו בכל החזיתות. אני מאוד מעריך את הלחץ הכלכלי שמפעיל ידידינו הנשיא טראמפ על איראן. אבל במזרח התיכון יש רק כוח אחד שמתייצב צבאית נגד איראן וזה אנחנו – מדינת ישראל. אנחנו עומדים בפני אתגרים קשים ונצטרך כנראה בקרוב מאוד לקבל החלטות קשות מאוד".

"היינו בקרייה ולפני כן הייתי במפגש אלופי המטכ״ל והרמטכ״ל. מינינו מפקד גיס צפוני. יעקב בנג׳ו. לפני המינוי, לפני כמה שבועות, שאלתי את הרמטכ״ל: אתה מבין את המינוי הזה? אני שמעתי טובות על האיש, אבל אתה מבין את המשמעות בעת הזאת של מינוי מפקד גיס צפוני? הרמטכ״ל אמר לי – אדוני ראש הממשלה, דווקא משום שאני מבין את מלא המשמעות של המינוי הזה, אני מביא את המועמד הזה. לא היה גבול לגאווה ולשמחה של המשפחה. אני הייתי שותף לגאווה אבל לא הייתי שותף לשמחה. כי בליבי יש דאגה ואחריות".

"אני יודע מה צפוי לנו. איך נעמוד בכל האתגרים הללו? בממשלה צרה שיושבת על ראש של סיכה? או בממשלה רחבה שנשענת על שני חלקי העם? בחירות מיותרות שישתקו את המדינה לעוד שישה חודשים או בצעד מהיר ונכון של הרכבת ממשלה רחבה. התשובה ברורה. אבל לממשלה כזאת צריך מנהיגות וצריך אחריות".

"אני גיליתי מנהיגות כזאת. אני ויתרתי ולא מעט. הסכמנו לדון לפני מתווה הנשיא. ועכשיו אני אומר – בני, עכשיו הכדור בידיים שלך. אני יודע שיש לך כל מיני יועצים שמייעצים לך כך ואחרת, אבל לפעמים הדבר הנכון הוא הדבר הפשוט. קום, עשה מעשה, גלה מנהיגות – בוא לאחדות. תודה רבה לכם על האחדות שלכם והתמיכה שלכם. תודה על האהבה שלכם. תודה לכם. שנה טובה לכם ושנה טובה לעם ישראל", דברי נתניהו.

מכחול לבן הגיבו לדברי נתניהו: "נתניהו לא רוצה אחדות- הוא גורר את המדינה שוב לבחירות מיותרות ועל הדרך מאיים במלחמות. אזרחי ישראל לא קונים את הבלוף- עם סמוטריץ וחבריו לא באים לממשלת אחדות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר גנץ הדבק בשנאת חרדים כדבוק במחלה ממארת . מנסה להמשיך למכור שקרים ולוקשים ההזוי שגורם לפירוד בעם ישראל במחיר של כסא ורואשו של נתנייהו . הדפוק שגורם לסכנה ממשית לחרדים על ידי אחיהם החולניים . דוגמת איווט ויהיר שירד למחתרת כדי שגנץ המטורלל יקושש עוד כמה קולות . ולצרף אותם למעגל וריבוי השנאה ליהודים האמתיים ולא את אלו שחיים בשקר

ביבי מתי תלמד שאתה לא מנהל את העולם? אני יכול למנות לך את כמות ההצלחות שלך שלא היו תלויות בך אלא נזדמנו לך משמיים כי אתה אדם טוב, אז תפסיק עם הגאווה ותבין שאתה בובה בידיו של מלך העולם!!!

תן להם להתפוצץ בבי חזק ואמץ יש לך הבטחה המרבי מלובביץ.שאתה.תימסור את.המפתחות למשיח צידקנו

רק לחשוב שהשייגעץ הזה אוכל הטריפות ומחלל השבתות בפרהסיא ימסור את המפתח למלך המשיח… עד כמה אפשר להיות תמים ומרובע חברים.
אין לי משהו נגדו ואני חושב שהוא מנהיג טוב, אבל קצת פרופורציות חברים.
תצאו מהקופסא ההזויה שלכם, יתכן שמלך המשיח יבעט אותו מכל המדרגות בבלפור מהגאווה שלו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture