ייאלצו להיפרד? צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההצעה של 'כחול לבן': בשלב הראשון תוקם קואליציה ללא המפלגות החרדיות

‏הצעת פשרה חדשה מצד בכירים בכחול לבן: להקים בשלב הראשון ממשלת אחדות ללא החרדים, לכמה חודשים. בזמן הזה יעבור חוק הגיוס ויבוטל חוק המרכולים. בהמשך יצטרפו המפלגות החרדיות ומאותו רגע יישמר הסטטוס קוו. נתניהו יהיה ראשון ברוטציה

לקראת פתיחת שיחות המשא ומתן היום בין הליכוד לכחול לבן והפגישה בין ראשיה, גורמים בכירים ב'כחול לבן' יוזמים הצעת פשרה חדשה, לפיה בשלב הראשון תוקם קואליציה ללא המפלגות החרדיות שיצורפו אליה מאוחר יותר- כך דווח ב'כאן חדשות'. מטרת ההצעה היא שבחודשים הראשונים שלאחר הקמת הקואליציה יאושרו בכנסת חוקים הנחשבים ככאלה היכולים לעבור בהסכמה שבשתיקה של המפלגות החרדיות.

על פי הדיווח של זאב קם, אחד מהחוקים שיועלו להצבעה יהיה חוק הגיוס. ביטול חוק המרכולים הוא נושא נוסף שצפוי לעלות להצבעה ואולי חוק נוסף שנוגע גם הוא לענייני דת ומדינה. במצב כזה, יוכלו בכחול לבן להציג כמה הישגים משמעותיים בנושאי דת ומדינה, מה שיאפשר להם לוותר לנתניהו בשאלה מי ראשון ברוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

לאחר כמה חודשים, על פי ההצעה המתגבשת, כשאותם נושאים שקשורים לדת ומדינה יאושרו בכנסת, אפשר יהיה לצרף לקואליציה גם את המפלגות החרדיות (כשהדבר אף יתואם מראש איתן) ומאותו שלב להסכים שלא מקדמים נושאי דת ומדינה נוספים והסטטוס קוו יישמר במלואו.

בתוך כך, גורם בכיר בכחול לבן צוטט הבוקר ב'ידיעות אחרונות' כי לא ניתן יהיה להתקדם בהקמת ממשלת אחדות אם נתניהו ימשיך להתבצר בשני תנאים "שאינם מתקבלים על הדעת", כלשונו. "הבטחנו במערכת הבחירות לא לשבת עם נתניהו תחת כתב אישום ולא להיות בממשלה עם הקיצוניים. ברור לנו שלא נוכל להתפשר על שני הדברים האלה יחד".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ ייפגשו היום (ראשון) לראשונה לפגישה מאז קיבל גנץ את המנדט להרכבת הממשלה מנשיא המדינה רובי ריבלין. הפגישה תתקיים בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב ותהיה סגורה לכלי התקשורת, כך נמסר בהודעה משותפת לשתי המפלגות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
16 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בלי בושה רשעים גמורים

החרדים לא חייבים להיות בממשלה, כל זמן שיש מי שמייצג את האינטרסים שלהם. נתניהו יסכים ללא חרדים!! כחול לבן תעמוד "בהבטחה " לבוחר, ומנגד נתניהו יבקש בלי לפיד וחבר מרעיו. והמשך סטטוס קוו ללא פגיעה בחרדים .

למה הם חיכו עד עכשיו עם הצעה פנטסטית כל כך?

מדינה בפשיטת רגל

אל תבטיחו דברים שאין ביכולתיכם לקיים…

חכמים להרשיע על ה' ועל משיחו

רק דבר אחד תסבירו לי, למה עדיין ישנם כאלו שמשמיעים קולם ביחס לבני גנץ כאילו הוא מסורתי וטוב לחרדים ושסיסמת הבחירות שלו נגד החרדים היתה הכרח בגלל ליברמן. הנה לכם ההתבצרות המוחלטת של גנץ ביחס לחרדים כשאפילו העניין נגד ביבי פחות חשוב מזה. הגיע הזמן להכיר בבנאדם ובעובדות.

בסוף רואים שכל כל הדברים לא חשובים לא מי יהיה ראשון ברוטציה לא אם ישבו עם נתניהו תחת כתב אישום או לא ולא סוגיות ימין ושמאל כלכלה וכולי הכל לא מענין אלא רק דת ומדינה וחרדים על זה יקום ויפול ממשלה.
וזה מזכיר לי מה שאומרים שרוב המלחמות בעולם ורוב הפולטיקה בעולם זה סובב סביב היהודים וישראל

נו ואז מה יעשו עם החרדים בצבא?
הרי כבר אנשי צבא אמרו במפורש שיש כח אדם עודף בצהל.
ואין צורך בכוח אדם, אלה במימון בכסף.
וזה בדיוק הפוך זה הוצאה נוראית למשלם המיסים שיהיו חרדים בצבא

מי אלה הקיצוניים שאותו בכיר התכוון? כנראה שבשבילו מי שמייצג את היהדות זה בנט, שעליו אמר הרב עובדיה בית של גויים, הם האנזים ברחוב לא מבינים שהם חסרי שכל, הרי הם אומרים מדינה יהודית ודמוקרטית, מי בדיוק מייצג את היהדות לפי שיטתם? אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים

שעכשו שהחכי"ם החרדים יחתימו את ביבי שלא יכנס לקאולציה בלי החרדים…!! או גם בלי לפיד …..!!

חמורים

נתניהו הולך לבגוד בחרדים!!!!

שאלו את הרב יורם אברג'ל לפני שהוא נפטר מי יהיה ראש ממשלה אחרי נתניהו והוא אמר שאף אחד לא יהיה.

אף אחד לא יצליח להרכיב ממשלה כי מלך המשיח יגיע ויבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן.

באם ממשלת הזדון לא תורכב יכריז אליהו הנביא על ביאת משיח בקול שופר גדול. והמשיח איש עני בין העניים ובין החולים יצא ביום מן הימים הקרובים רכוב על חמור לבן לקראת עם ישראל מחברון ועד לוז.

זכורני מימי ילדותי שאמרו שהרב'ה מלובאויטש זיע"א אמר לביבי שהוא ימסור את המפתחות למלך המשיח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו