Moshe Shai/FLASH90

בעקבות הפרסום: אל על ביטלה את הסכם הפשרה עם נוסעי "טיסת השבת"

בעקבות הפרסום הבוקר על גיבוש הסכם הפשרה בפרשת "טיסת השבת" בין אל על לבין נוסעי טיסת השבת בסך 2,152 שקלים, הודיעה אל על לנוסעים כי היא מבטלת את הפשרה. אחד הנוסעים: "לא רוצה שום כסף, אני רוצה התנצלות ותיקון של חילול השם"

בעקבות הפרסום הבוקר על גיבוש הסכם הפשרה בפרשת "טיסת השבת" בין אל על לבין נוסעי טיסת השבת בסך 2,152 שקלים, הודיעה אל על לנוסעים כי היא מבטלת את הפשרה – כך דווח ב'ישראל היום'. בהודעה שקיבלו הנוסעים נכתב כי "עורכי הדין של אל על הודיעו כי הפשרה מבוטלת", והאשימו את פרסום הדברים בדבר הביטול.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר, חלק ניכר מהנוסעים טען עוד בטרם הודעת הביטול כי מדובר בפשרה לא טובה. "תסלחו אבל אנחנו לא טיפשים וגם אל על לצערנו לא כל כך טיפשים", כתב בהודעה אחד הנוסעים, "תגידו את האמת. מישהו מכם חשב לרגע שזה יישמר בסוד? גם אל על ידעו את זה וכך הם קיימו את הפתגם 'רצחת גם ירשת'".

הנוסע הוסיף: "למה אנחנו לא יכולים לצאת לפרסם את זה? מה זה, מידע סודי ביטחוני מסווג?! אלעל יודעת שזה בושה וחרפה בשבילה הסכום הזה. ממש חוכא ואטלולא, המשך של התעללות בנו הנוסעים. הם רוצים לגמור עם זה בשקט כגנבים בלילה". לדבריו, הוא אינו "רוצה שום כסף! אני רוצה התנצלות ותיקון של חילול השם שהם גרמו על ידי הכפשות והוצאת שם רע על קבוצה שלמה באופן קולקטיבי".

כזכור, מדובר בטיסה שיצאה מארה"ב לכיוון ישראל ביום חמישי בערב באיחור רב, ומחשש לנחיתה בתוך שבת הורידה חלק מהנוסעים באתונה. לאחר הטיסה פורסם כי הנוסעים החרדים נקטו באלימות, טענה שאימצו גם בחברת אל על אך התבררה כפייק ניוז.

אל על הודיעה כי תפצה את כל הנוסעים בכרטיס טיסה לאירופה, אך 52 מהטסים לא הסתפקו בפיצוי העלוב ותבעו את החברה ב 364 אלף ש"ח. כלומר סכום של 7,000 ש"ח לכל אחד מהם. על פי דיווח ב'ישראל היום', בימים האחרונים הושגה פשרה בין עו"ד של התובעים לבין חברת אל על לפיה תעביר אל על לכל אחד מהתובעים 2,152 ש"ח.

יהודה שלזינגר חושף את הודעה שהועברה לנוסעים בכתב: "הפשרה היא חסויה ואסור להפיץ אותה לתקשורת או לכל גורם אחר. אל על תוכל לתבוע נוסע שיפר את סעיף הסודיות. כמו כן, הפיצוי הכספי מבטל כל פיצוי אחר שניתן לכם על ידי אל על".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד פעם "כזכור"

אלעל חייבת להבין שאי אפשר לזלזל בשבת
רק מעבר לחברות אחרות
כנראה יצליח להזיז משהו לחצופים האלו

אם הם מתלוננים על ההסכם הזה, מדוע הם הסכימו לקבל אותו מההתחלה?
אף אחד לא הכריח אותם לקבל את הפיצוי הזה, בהתחלה הם כנראה התלהבו מכך ואחר כך הם הבינו שעשו טעות.

הדבר הכי טוב הוא פשוט לעשות חרם צרכני על חברת אל על שגם ככה מחללת שבת באמצעות חברת הבת שלה, וזה יעלה להם הרבה יותר מ350 אלף שקל.

לא לטוס לאומן עם אל על, לא לטוס לארה"ב עם אל על, לא לטוס בכלל עם אל על ותראו איך הם מתחילים לחזר אחרי הציבור החרדי עם הזנב בין הרגליים ואולי אפילו להפסיק לחלל שבת עם סאן-דור.

אם אתם באמת מוחאים על קדושת השבת, תפסיקו לטוס עם אל-על שמחללת שבת על ידי חברת הבת שלה (סאן דור) ולא על ידי שם המותג הרשמי שלה (אל-על).

גם אני מצטרף לזה שצריך לעשות חרם צרכני על אל על ולא לתת להם לשחק איתנו כל פעם איך שבא להם, ולעשות מאיתנו צחוק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו