גנץ בעוטף עזה, במהלך הקמפיין. צילום: פלאש 90

גנץ: "ממשלה בראשותי לא תסבול איום על הדרום, נפגע במובילי ההסלמה"

יו"ר 'כחול לבן': "נתמוך ונגבה כל מדיניות תגובה נחושה ואחראית". ליברמן: "תוצאה ישירה של מדיניות הכניעה של הממשלה לארגוני הטרור בעזה". בנט: "‏ישראל במצב חירום לאומי. על כולם, נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם"

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, הגיב עם צאת השבת לירי הרקטות לעבר הדרום ואמר כי, "ממשלה בראשותי לא תסבול איום על תושבי הדרום ולא תקבל שום פגיעה בריבונותה. נחזיר את ההרתעה בכל מחיר, גם אם נצטרך לפגוע אישית במי שמובילים את ההסלמה. בעת הזו, נתמוך ונגבה כל מדיניות תגובה נחושה ואחראית על מנת להביא שקט ארוך לתושבי מדרום. זו חובתנו – זו מחוייבותי אליהם".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף גם הוא את ראש הממשלה אמר כי הירי הוא "תוצאה ישירה של מדיניות הכניעה של הממשלה לארגוני הטרור בעזה. מי שמכיל התפרעויות והפרות סדר בשישי בצהריים מקבל רקטות בשישי בערב. אבל לא לדאוג תגובת רה"מ בדרך. כבר בסוף השבוע הבא יועברו שוב עשרות מיליוני דולרים במזומן לידי ראשי החמאס".

ח"כ משה (בוגי) יעלון מ'כחול לבן' טען כי, "לנתניהו אכפת רק מעצמו, הוא מתבצר ומתמגן מכתבי האישום בבלפור – ואתם תרוצו לחפש מחסה מעוד רקטה כי אתם פשוט לא מעניינים אותו. משבר מנהיגות כזה מסכן את ביטחון ישראל, לא רק מול החמאס והג׳יהאד אלא גם מול איראן וחיזבאללה".

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט קרא בעקבות המצב למהר ולהקים ממשלה: "‏ישראל במצב חירום לאומי. לא ניתן יהיה לדחות לאורך זמן את טיפול השורש הנדרש בעזה, זאת במקביל לבלימת הצבת טבעת הטילים של איראן סביב ישראל. אסור שישראל תצא לסיבוב בחירות שלישי שישתק אותנו וימנע פעילות בטחונית ואזרחית דחופה. על כולם, נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם".

ח"כ שלמה קרעי מ'הליכוד', המתגורר בדרום, כתב הערב כי, "תמיד אמרנו שישראל תבחר את העיתוי, לדעתי זהו העיתוי שבו ממשלת ישראל הציונית בראשות נתניהו צריכה לפעול במלוא העוצמה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה". אני קורא לרה"מ לפעול במלוא העוצמה ברצועת עזה כל עוד זה בידיים שלנו. חייבים לפעול במלוא העוצמה כעת".

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין, אמר כי "לצערי חזרנו לרוטינה המוכרת והבלתי נסבלת. שוב תושבי שער הנגב עוברים לילה ללא שינה וללא ביטחון, כשלמחרת החיים חוזרים לשגרה מתוחה ומבולבלת. אני מצפה מהדרג המדיני לפעול במיידי על מנת להחזיר את השקט והיציבות לאזור. מגיע לנו שקט ויציבות ארוכת טווח".

בתוך כך, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים במהלך ליל שבת התייעצויות ביטחוניות בקריה בתל אביב עם הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ובכירי צה"ל נוספים. מלשכתו נמסר כי נתניהו "הנחה על פעולות צה"ל".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא יודע עם הוא יכול לקיים את דבריו, אבל לפחות הוא נותן תקווה אחרי האכזבה מהמדיניות הכושלת של הליכוד שלא מנעה אף רקטה בשום שלב.

בטח במיוחד אחרי ההסכם עם הערבים

אז אני לא מבין הם שמאלנים או שמלאנים בתחפושת ימנים?….
מה לא עושים בשביל לקנות את הציבור…

הלוואי
הרעיון נשמע טוב מגיע לתושבים לחיות נורמאלי כמו במרכז

כן אחמד טיבי יתן לך אור ירוק עוכר.ישראל.מה לא עושים.בשביל להיות השילטון.נידבקים למחבלים

מה אתם חושבים שהוא יעשה??????????????????????

תפסיק לבלבל את המוח שפן של לפיד

שמענו מר גנץ את הקשקושים ההזויים שאתה מוכר לאזרחים עבור כסא . אתה פחדן וזגזגן ולא מסוגל לעשות כלום בחסות הרשימה המטורללת . הם הבקסים של הדמיונות שלך . על כן . תפסיק לנסות אנחנו לא אוכלית את הלוקשים שלך

גנץ עם חבריך ההזויים רודפי הבצע החתרנים תגיע רחוק עם השקרים שלך . אתה ויהיר שני ליצנים מטורללים

הנה הליצן בדימוס הגיע הוא חושב לעצור את הירי ולהביא לתושבים שקט עבור פינוי הדרום נו נו בטח אחרי שיפנה את לומדי התורה מבית מדרשם יהיה לו פנאי למלחמה מול עזה. אמונה בשמלאנים אל תאמין.

ממשלות השמאל עשו את כל מלחמות ישראל ( השחרור , ששת הימים ,יום כיפור ,לבנון הראשונה 'וכו) וממשלות הימין עשו שלום( בגין החזיר את סיני למצרים, שרון פינה את עזה ונתניהו את הסכם חברון ואסלו נשען על שס והמפדל) אז בישראל הימין מדבר ימין ועושה שמאל והשמאל מדבר שמ4ל ועושה ימין.

יש ספר נפלא ששמו " למה אתה מצביע ימין ומקבל שמאל" שמסביר בהרחבה את הנושא ומסביר למה השב"כ מערכת המשפט וכו נשארו שמאל אחרי השנים הארוכות שהימין בשלטון ולא עשה דבר והמחבר של הספר ניסה להתמודד בפרימריז לליכוד וביבי נלחם בו כי חשף את כל האמת והוא הגיע למקום לא ראילי

אל תאמינו לו. הוא שקרן ושום דבר לא יקיים. הוא רק רוצה לחמם כיסא בממשלה. אל תתנו לו.
הוא לא יודע כלום בפוליטיקה.

לזה שהגיב לדבריי תודה רבה! קצר ולעניין! אקנה בע"ה את הספר, אבל כמו כל יהודי מאמין התגלות כבודו יתברך על ידי משיח ה' זה בוודאי התרופה למדינת הזלה… ולכל צרותינו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו