פעילי כחול לבן, למצולמים אין קדר לנאמר בכתבה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

דיווח: פעילים בכחול לבן לא קיבלו כסף על העבודה בבחירות

מאות פעילי 'כחול לבן' טרם קיבלו שכר על עבודתם במערכת הבחירות האחרונה: "יש כאוס בעניין הזה. אנשים שעבדו לא קיבלו כסף ולא ראו צ'קים. יש לי עובדים שלא קיבלו כסף", סיפר מנה מטה. המפלגה בתגובה: "עקב העברת פרטים שגויים"

מאות פעילי 'כחול לבן' טרם קיבלו שכר על עבודתם במערכת הבחירות האחרונה בספטמבר, כך דווח ב'ישראל היום'. "המנגנון אינו מתפקד", צוטט מנהל מטה זועם. "ההתנהלות של מנגנון כחול לבן היא ביזיונית וחסרת בושה. איש אינו לוקח אחריות, למעט ברגים זוטרים שמנסים להזיז עניינים. למעלה בהנהגה השתיקה רועמת".

מנהל המטה העיד עוד, כי "בכחול לבן יש כאוס בעניין הזה. אנשים שעבדו לא קיבלו כסף ולא ראו צ'קים. יש לי עובדים שלא קיבלו כסף, ואני מוצא את עצמי צריך לספק להם הסברים בשביל לסנגר על המפלגה. נאמר לי מפורשות כי אם יש עוד פעם בחירות, אז שאנחנו בכחול לבן נלך לחפש את החברים שלנו, כי אנחנו לא מסוגלים לקחת אחריות על אנשים".

על פי הדיווח של דניאל רוט-אבנרי, בין מאות האנשים שטרם קיבלו תשלום על עבודתם ברשימה מצויים גם מנהלי אזורים, שטענו כי לבקשת כחול לבן הוציאו כספים מכיסם הפרטי והובטחו להם החזרי תשלומים. מדובר גם בטלפנים ובטלפניות שעמלו במהלך מערכת הבחירות ומנהלי לוגיסטיקה שהתשלום על עבודתם מוערך ב-1,500 עד 5,000 שקלים.

מכחול לבן נמסר בתגובה: "%95 מעובדי ופעילי כחול לבן במערכת הבחירות האחרונה קיבלו את התשלום המגיע להם. מי שטרם קיבל תשלום זה עקב העברת פרטים שגויים וחברים אשר מונעים יכולת תשלום – הנושא מטופל ובשבועות הקרובים נסיים את התהליך וכלל
התשלומים יועברו".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו